سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ؛

۱۵ طرح با مشارکت بخش خصوصی در کلانشهر اراک کلید خورد

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۰:۵۱
کد خبر: ۸۳۹۷۵۶
۱۵ طرح با مشارکت بخش خصوصی در  کلانشهر اراک  کلید خورد
سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کلانشهر اراک گفت: 15 طرح عمرانی، تفریحی و گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در این کلانشهر کلید خورد.

به گزارش برنا از اراک سید فرامرز مهاجرانی  افزود: ارزش مالی طرح های عمرانی اراک در سال جاری بیش از 12 هزار میلیارد ریال برآورد می شود که با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود.

وی ادامه داد: تفرجگاه دره گردو از زیرساخت های مهم و ارزشمند حوزه گردشگری محسوب می شود که تکمیل عملیات ساخت و استقرار تاسیسات آن از برنامه های اولویت دار در شهرداری اراک تعریف شده است.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کلانشهر اراک اظهار داشت: ساماندهی دره 100 هکتاری گردو در چندین مرحله برنامه ریزی شده که از سمت شمال تا روستای نظم آباد و از سمت غرب تا تخت سادات منطقه کرهرود، ظرفیت پیشروی دارد.

مهاجرانی بیان کرد: فعالیت های تجاری و تفریحی، خدمات مذهبی و بین راهی، ساخت مجموعه فرهنگی و خانه هنرمندان شهر اراک، مجموعه بازی کودکان و ایجاد امکانات ورزش های فضایی و مهیج، موتورسواری، دوچرخه سواری، آفرود( زمین مسابقات موتور کراس و خودورهای شاسی بلند)، باغ مجسمه مشاهیر استان مرکزی و شهر اراک، کانون گردهمایی ورزش همگانی و مجموعه پذیرایی در طرح جامع دره گردو پیش بینی شده است. 

وی افزود: ایجاد مجتمع گردشگری و تفریحی روبام اراک در اراضی مستوفی، ساخت پردیس فرهنگی در اراضی چهارهکتاری انتهای خیابان جهاد (هپکو)، ساخت 180 چشمه سرویس بهداشتی در نقاط مختلف شهر و اجرای طرح دوچرخه شهری با یک هزار و 200 دستگاه دوچرخه از دیگر طرح های تفریحی و عمرانی شهرداری اراک در سال جاری است. 

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کلانشهر اراک توضیح داد: ساخت مجموعه ستوران های پامچال شهرصنعتی، ساخت مجتمع مسکونی طالقانی در خیابان طالقانی، تکمیل مجتمع پارکینیگی، تکمیل خیابان فردین پور و مجتمع تجاری آفتاب از دیگر طرح های شهرداری اراک در سال جاری است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز