رییس شورای اسلامی شهر بوشهر:

شاهین بوشهر هیچ مشکلی جهت حضور در لیگ برتر ندارد

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۰:۳۰
کد خبر: ۸۳۹۷۶۳
شاهین بوشهر هیچ مشکلی جهت حضور در لیگ برتر ندارد
رییس شورای اسلامی شهر بوشهر در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: این نوید را به هم استانی ها می دهم که هیچ مشکلی جهت تیم داری و حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ابوذر دهدار با بیان بخشی از عملکرد شورای شهر بوشهر، ادامه داد: تیم شاهین از آغاز دوره پنجم شورا، در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور  داشت که  طی این مدت توانست با همکاری برخی ادارات و نهادها به لیگ برتر صعود نماید.

وی تاکید کرد: من این نوید را به هم استانی‌ها می‌دهم که هیچ مشکلی جهت تیم داری و حضور تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ وجود ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: هزینه های گزافی در راستای افزایش شادی، نشاط و شور اجتماعی در سطح شهر پرداخت نموده‌ایم اما شادی و نشاط ایجاد شده به واسطه تیم شاهین شهرداری بوشهر برای هواداران و هم استانی‌ها، قابل قیاس با دیگر فعالیت‌های ورزشی نیست.

ابوذر دهدار هزینه پیش‌بینی شده جهت کمک به تیم شاهین شهرداری بوشهر را بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ما پیگیری‌های لازم برای حضور شاهین در لیگ برتر به عنوان یک تیم قوی را انجام خواهیم داد، با این حال حمایت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی وزارت نفت نیز باید در این زمینه مثمرثمر باشد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها موظف به طرح انتقاد صحیح و سازنده از شوراییان هستند، ما نیز به عنوان خادمان مردم پذیرای انتقادات صحیح و پیشنهادات هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز