سال ۹۸ برای ورزش البرز سال استعدادیابی است

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۱:۵۵
کد خبر: ۸۳۹۸۷۶
سال ۹۸ برای ورزش البرز سال استعدادیابی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " اصالت و تداوم شأن ورزش، به پرورش اخلاق بستگی دارد " ، استعدادیابی را یکی از مهترین شاخص های سال 98 ورزش البرز عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مشترک هیئتهای ورزشی که عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: امروز در کنار هم جمع شده ایم تا علاوه بر هم اندیشی و بررشی وضعیت ورزش استان، چند نکته ی مهم در راستای اعتلای ورزشی البرز را یادآوری کنیم.

وی ادامه داد: اولین مسئله ای که لازم می دانم در خصوص آغاز سال 98 عنوان کنم، بحث حسابرسی هیئتهای ورزشی است می بایست هر چه سریعتر بر اساس قانون انجام شود.

غفرانی افزود: تمام هزینه کردهای هیئت ها می بایست با مصوبه هیئت رئیسه و تأیید اعضای مجمع صورت گیرد.

وی به اهمیت موضوع استعدادیابی اشاره کرد و گفت: از مهترین شاخص های سال 98 ورزش البرز، استعدایابی است که باید بسیار پر رنگ تر و فعال تر از گذشته در سال جدید نسبت به آن توجه و اقدام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با بیان این که آموزش و پرورش می تواند در بحث استعدادیابی کمک های شایانی به ورزش استان کند، عنوان کرد: بهترین راه برای استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش این است که از این سازمان معلمان ورزش و یا افرادی را به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی هیئت منصوب کنید.

وی اضافه کرد: اکثر تیم های پایه ی ما در کشور جایگاه خوبی دارند و می توانند از این نیز بیشتر رشد کنند.

غفرانی با تاکید بر توجه به مسائل اخلاقی در ورزش گفت: اصالت و تداوم شأن ورزش، به پرورش اخلاق بستگی دارد و مربیان می بایست ورزشکاران را نه تنها در زمینهفنی و تکنیکی بلکه از لحاظ اخلاقی و روحی نیز رشد دهند.

وی از حضور روانشناسان ورزشی در هیئتها خبر داد و افزود: با یکی از متخصص ترین و خبره ترین گروه های روانشناسی ورزشی صحبت کردیم تا از امسال به هیئتهای ورزشی و ورزشکاران البرز کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان میزبانی را عامل توسعه ورزش استان دانست و بیان کرد: باز هم تأکید می کنم که از قبول میزبانی و انجام کارهای بزرگ واهمه نداشته باشید چرا که پتانسیل ورزش البرز توان قبول هر مسئولیت بزرگی را دارد و هر چه بیشتر در این راستا اقدام کنیم پیشرفت ورزشکاران استان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی به مباحث مربوط به سرانه ورزشی استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری ها و تلاش صورت گرفته در سال 98 بخش زیر ساختهای ورزش استان در بخش اعتبارات 130 درصد و در بخش تخصیص 110 درصد افزایش خواهد داشت.

غفرانی تصریح کرد: هر چه سریعتر برنامه های خود را به ما بدهید تا بتوانیم برای جذب بخش خصوصی و حضور اسپانسر در مسابقات اقدام کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز