معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش لرستان در گفت وگو با برنا:

خسارت به ۱۳ سالن ورزشی آموزش وپرورش استان در سیل فروردین ماه

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۳:۲۰:۱۴
کد خبر: ۸۳۹۹۳۷
خسارت به ۱۳ سالن ورزشی آموزش وپرورش استان در سیل فروردین ماه
فرید بهرامی به خبرگزاری برنا گفت: سیل اخیر به 13 سالن ورزشی آموزش وپرورش لرستان آسیب زده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛بهرامی روز دوشنبه در این گفت وگو با اشاره به خسارات وارده از سیل 12 فروردین ماه  به اماکن ورزشی آموزش وپرورش استان  در مناطق سیل زده ،اظهار کرد:  سیل اخیر به 13 سالن ورزشی حوزه آموزش وپرورش این استان خسارت وارد کرد که این آسیب درشهرستان های پلدختر ،چگنی و بخش معمولان جدی است .

او با بیان اینکه در حال برآورد میزان خسارات وارده به این اماکن از طریق کارشناسان عمرانی  هستیم ، افزود: سیل اخی ر هم  در بخش ساختمانی و هم دربخش تجهیزات به این سالنها آسیب وارد کرده است.

بهرامی با اشاره به میزان استاندارد سازی وسطح مقاومت این اماکن در برابر حجم سیلاب ، تصریح کرد: از لحاظ جانمایی غیر از شهرستان پلدختر که اماکن ورزشی در مسیر سیل بودند مابقی در مسیر سیلاب قرار نداشتند  از طرفی  به علت بارش زیاد امسال  وعمر بالای  بعضی از اماکن ورزشی که بعضا زمان ساخت آنها  به قبل از انقلاب برمی گردد این اماکن  دچار آسیب شده اند.

 معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش لرستان همچنین یادآورشد: خوشبختانه 90 درصد ازاماکن وسالنهای ورزشی آموزش وپرورش استان از لحاظ سطح  ایمنی در حد استاندارد بوده ودر سیل اخیر آسیبی ندیده اند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز