رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی؛

سلامت اداری به معنای فقدان فساد نیست

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۸:۱۱
کد خبر: ۸۴۰۲۸۴
سلامت اداری به معنای فقدان فساد نیست
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گفت: مقابله با فساد و ایجاد سلامت نظام اداری از جمله تاکیدات بیانیه گام دوم انقلاب بوده و نیاز است نقاط آسیب پذیر و فساد خیز توسط دستگاه های اداری شناسایی شود.

به گزارش برنا از اراک،  رقیه یادگاری در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان مرکزی    افزود: سلامت اداری به معنای فقدان فساد نبوده و باید حلقه های ایجاد فساد قطع شود.
وی ادامه داد: 800 نفر ساعت دوره برای ایجاد سلامت اداری در دستگاه های استان مرکزی توسط بازرسان برگزار شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی ایجاد میز خدمت را از راهکارهای کاهش فساد در دستگاه ها دانست و گفت: عدم شناخت از قوانین و بخشنامه ها احتمال فساد در دستگاه ها را فراهم می کند.
یادگاری یاد آور شد: 6 آزمون استخدامی فراگیر از اردیبهشت سال 94 تا کنون در کشور برگزار شده است.
وی ادامه داد: در آزمون دوم استخدامی فراگیر استان مرکزی 34 درصد زنان و 66 درصد مردان، آزمون سوم 68 درصد زنان و 32 درصد مردان، آزمون چهارم 53 درصد زنان و 47 درصد مردان و در آزمون پنجم 65 درصد زنان و 35 درصد مردان حضور یافته اند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه در آزمون ششم شرکت کنندگان می توانستند از تمامی استان های کشور شرکت کنند آماری از تعداد زنان و مردان استان در این آزمون وجود ندارد.
یادگاری افزود: 2 هزار و 531 مجوز استخدامی در 19 دستگاه استان مرکزی در پنج آزمون گذشته اخذ شد.
وی ادامه داد: یک هزار و 829 مجوز مربوط به مشاغل آموزشی ذیل اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و بقیه مربوط به سایر دستگاه های استان بوده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گفت: مجوز به کارگیری 672 نفر معادل 2 و نیم درصد این افراد در این پنج آزمون اخذ و به کارگیری شدند.
یادگاری افزود: مراحل استخدامی 2 هزار و 207 نفر معادل 88 و 24 صدم درصد این مجوز ها انجام و 294 مجوز بدون نیرو باقی مانده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز