مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

۱۰۲مسکن مددجویی در پی وقوع سیل تخریب شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۷:۴۳
کد خبر: ۸۴۰۳۳۴
۱۰۲مسکن مددجویی در پی وقوع سیل تخریب شد
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در پی وقوع سیل 102واحد مسکونی مددجویان از 20 تا 100 درصد تخریب شده که پس از بررسی های لازم عملیاتی بازسازی و نوسازی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در بازدید از خانه های مددجویی تخریب شده به دلیل وقوع سیل گفت: اگرچه استان قزوین در موضوع سیل یکی از استان های بحرانی همانند سه استان لرستان، خوزستان و مازندران نبود ولی واحدهای مسکونی خسارت دیده در استان داشتیم.

وی ادامه داد: در بازدید از برخی از واحدهای مسکونی شاهد تخریب جزیی و کلی هستیم که به نظر می رسد با تدبیر و برنامه ریزی، ضمن کمک به مردم سیل زده سه استان بحرانی، لازم است به سیل زدگان استان قزوین نیز رسیدگی شایسته ای داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: در پی وقوع سیل 102 واحد مسکونی مددجویان از 20 تا 100 درصد تخریب شده که پس از بررسی های لازم عملیاتی بازسازی و نوسازی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به بیمه واحدهای مسکونی مددجویان افزود: واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش بیمه است که هماهنگی لازم برای حضور کارشناسان بیمه و ارزیابی خسارت های وارده در حال انجام و اجراست تا بتوانیم نسبت به بهسازی و نوسازی واحدهای اسیب دیده اقدام کنیم.

مومنی یادآورشد: عموم مردم قزوین می توانند کمک های خود را برای سیل زدگان با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری اهداء کنند همچنین کد دستوری #028*8877* برای مشارکت در طرح رضوان (کمک به ساخت مسکن مددجویی) فعال است.

در این بازدید که در روستاهای قلعه سرهنگ و مِهین انجام شد با دستور مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عملیات تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان آغاز و اقدامات لازم برای نوسازی واحدهای تخریب شده انجام گرفت همچنین با تعامل با دهیار روستای قلعه سرهنگ یکی از مددجویان که به دلیل تخریب فاقد سرپناه بود، به صورت موقت و تا احداث واحد مسکونی اسکان یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز