زیر ساخت های ژیمناستیک تقویت شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۵:۵۹
کد خبر: ۸۴۰۴۲۶
زیر ساخت های ژیمناستیک تقویت شود
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: یکی از موضوعاتی که در کشور مورد غفلت واقع شده بحث توسعه زیرساخت های ورزش ژیمناستیک می‌باشد و در این راستا باید نگاه را نسبت به این ورزش تغییر داده و زیر ساخت های آن را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در مجمع انتخاب رئیس هیئت ژیمناستیک استان که با حضور دبیر این فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: خراسان رضوی به عنوان یک استان با ظرفیت مناسب و تاثیر گذار می‌تواند در پیش برد اهداف فدراسیون موثر واقع شود.

وی افزود: سال 98 برای ورزش استان به خوبی آغاز شده و به زودی شاهد رشد و شکوفایی ورزش در خراسان رضوی خواهیم بود، همچنین منابع خوبی در اختیار هیئت های ورزشی گذاشته شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: سال 98 سالی پر اهمیت به جهت کسب سهمیه در المپیک و پارا المپیک می‌باشد و در همین راستا اداره کل ستاد المپیک 2020 را تشکیل داده است.

فتاحی ادامه داد: در استان 27 نفر در رشته های مختلف که شانس کسب سهمیه را دارند، شناسایی شده و از اردیبهشت ماه تا نیمه اول سال برای آن ها حقوق ماهیانه درنظر گرفته شده است و این حمایت در ادامه بیشتر نیز خواهد شد.

وی عنوان کرد: سیاست ما در سال جاری این است که هیئت های استانی نگاه استانی به ورزش مربوطه داشته باشند و تفکرشان از مشهد جدا شود چرا که این شهر متولی خود را در ورزش دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: قطعا اجرای این موضوع، ما را دچار چالش خواهد کرد ولی بعد از اجرای آن شاهد رشد چشمگیر ورزش استان خواهیم بود.

فتاحی اذعان کرد: مسیر برای رشد و توسعه ورزش استان و رشته ژیمناستیک فراهم شده و دستیابی به اهداف ما منوط به همکاری همه دست اندر کاران و خانواده ژیمناستیک است، همچنین باید وفاق و همدلی و دوستی در اولویت اول تمام هیئت های ورزشی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در کشور مورد غفلت واقع شده بحث توسعه زیرساخت های ورزش ژیمناستیک می‌باشد و در این راستا باید نگاه را نسبت به این ورزش تغییر داده و زیر ساخت های آن را تقویت کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ما در سال 98 نگاه ویژه ای به ژیمناستیک خواهیم داشت و امیدوارم  برگزاری این مجمع به نفع خانواده ژیمناستیک به پایان برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز