فضای شهر ارومیه برای برگزاری لیگ ملت های والیبال آماده می شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۷:۴۴
کد خبر: ۸۴۰۴۴۹
فضای شهر ارومیه برای برگزاری لیگ ملت های والیبال آماده می شود
شهردار ارومیه گفت: فضای شهر ارومیه برای برگزاری لیگ ملت های والیبال با نصب المان های مناسبتی در سطح شهر آماده می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور با اشاره به برگزاری لیگ ملت های والیبال در ارومیه، اظهار کرد:  برگزاری چنین مسابقاتی در سطح شهر ارومیه بهترین فرصت است تا جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر برای جهانیان معرفی شود .

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه با فضا سازی و نصب المان به استقبال لیگ ملت های والیبال می رود،  بیان کرد:  امید است با نصب المان ها فضایی با منظر زیبا رقم بزنیم تا شرکت کنندگان با خاطره دل انگیز ارومیه را ترک نمایند.

شهردار ارومیه در ادامه با  اشاره به اینکه شهر ارومیه از پتانسیل های بالقوه ای چون طبیعت بکر در جذب گردشگر برخودار است،  عنوان کرد:  برای شناساندن این پتانسیل ها طرح های زیادی چون گردشگری تابستانه  از سال جاری اجرا می شود .

وی تاکید کرد:  به گردشگری تابستانه بدلیل برخورداری ارومیه از یک طبیعت بکر و خدادادی و همچنین ظرفیت بسیار در بخش  ابنیه های تاریخی و آب و هوای دلپذیر نگاه ویژه می شود .

حضرت پور اظهار کرد:  ارومیه بدلیل وجود ابنیه های  تاریخی  و مذهبی، خدمات درمانی مطلوب و کوه ها و دشت های بکر و طبیعی از ظرفیت های بسیاری  در توسعه گردشگری سلامت، ورزشی و مذهبی دارد .

وی با اشاره به ظرفیت 2020 و در این راستا شناساندن شهر ارومیه به عنوان شهری ایده ال برای گردشگری بیان کرد: ارومیه 2020  شهر ایده آل برای گردشگری مطرح است و در این راستا و جهت توسعه صنعت گردشگری اقدامات ارزنده ای در سطح شهر در حال انجام است.

شهردار ارومیه با اشاره به افق 1404 شهر ارومیه و برخورداری مردم از یک اقتصاد پویا، بیان کرد:   در راستای تحقق این افق باید درامد سرانه مردم افزایش یابد ، درامدی که در سایه توسعه صنعت گردشگری تحقق می یابد .

نظر شما