پاسخ استاندار لرستان به انتقاد نمایندگان مجلس از سفر روحانی به استان:

شما نمایندگان تریبون‌های مختلفی مثل مجلس دارید/نمایندگان جلسات استانی را به بیان مسائل استانی اختصاص دهند/از رییس‌جمهور تشکر می کنیم که در کنار مردم لرستان بود

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۵:۳۴
کد خبر: ۸۴۰۵۸۰
شما نمایندگان تریبون‌های مختلفی  مثل مجلس دارید/نمایندگان جلسات استانی را به بیان مسائل استانی اختصاص دهند/از رییس‌جمهور تشکر می کنیم که در کنار مردم لرستان بود
سید موسی خادمی گفت: آقای رئیس جمهور در سفر به لرستان با مردم به گفت‌وگو پرداخت و داخل چادرهایشان پای درد دلهای مردم سیل زده نشست.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛خادمی که روز سه شنبه در شورای گفت وگوی بخش خصوصی ودولت سخن می گفت در پاسخ به انتقادات  برخی از نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص سفر اخیر حسن روحانی رییس جمهور به لرستان وبازدید از مناطق سیل زده استان ،اظهار کرد: نمایندگان تریبون‌های مختلفی  مثل مجلس دارند لذا نمایندگان در تریبون مجلس نطق کنندوقتی که در جلسات استانی حضور دارند بحث های خاص جلسه را مطرح کنند .

او افزود: بحث سفر رییس جمهور به لرستان یک سفر موردی در بحث سیل بود وقرار شد ایشان در سه استان به طور همزمان حضور پیدا کنند واتفاقا بیشترین حضور را هم دراستان  لرستان داشت وجناب رییس جمهور  در این استان در دونقطه به طور مستقیم با سیل زدگان دیداروگفت وگو کرد.

خادمی با بیان اینکه جناب رییس جمهوری  گزارشات را از قبل هم گرفتند وقبل از بحران ،حین بحران وبعد از بحران نیز درخصوص اوضاع استان  تماس های تلفنی مکرر داشتند ،تصریح کرد:کل استان درگیربود و باید از آقای رییس جمهورکه  با این شرایط و اوضاع  به استان سفر کردند تشکر کنیم .

استاندار لرستان بیان کرد: ما انتظار نداریم که رییس جمهور چند روز وقت بگذارد ونقطه به نقطه در استان حضورداشته باشد چون ایشان مدیر ارشد نظام  هستند ولی همین که این توجه وجوددارد خودش خیلی اثر گذار است لذا از جناب ریس جمهور تشکر می کنیم .

 خادمی در پاسخ به این انتقاد که چرا جلسه ستاد بحران با حضور رییس جمهوری در فرودگاه خرم آباد برگزارشده بود نیز گفت: ایرادی ندارد که این جلسه در فرودگاه خرم آبادبرگزارشد؛ اعضای جلسه همه از اعضای مدیریت بحران استان بودند وتصمیمهای خیلی خوبی که بعدا هم ملی شدند نیز در این جلسه گرفته شد .

استاندار لرستان گفت: دراین جلسه علاوه برتسریع در کمک ها بحث کالاهای معیشتی نیز مطرح شد به طوریکه  در این جلسه آقای رییس جمهور دستور داد به جای اینکه به مردم پول بدهید پک های کالایی به مردم اهدا شود.

او با بیان اینکه نمایندگان جلسات استانی را به بیان مسائل استانی اختصاص دهیدو در اینجا درمورد موضوع جلسه صحبت کنند،ادامه داد: ما از رییس‌جمهور تشکر می کنیم که به عنوان مدیرارشد نظام در کنار مردم لرستان بودند ؛آقای رئیس جمهور با مردم به گفت و گو پرداخت و داخل چادرهایشان پای درد دلهای آنها  نشست .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز