معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

جامعه کارگری نقش مهمی در ارتقای امنیت استان برعهده دارد

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۷:۵۷
کد خبر: ۸۴۰۸۷۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ارتقای 10 پله ای امنیت این استان در سال گذشته در کنار دیگر مولفه های اثربخش با تلاش و مجاهدت جامعه کارگری محقق شد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی افزود: 975 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 400 هزار نفری استان مرکزی ارتباط مستقیم با جامعه کارگری داشته و این جامعه بزرگ با پیشگیری از بحران های کارگری، نقش مهمی در ارتقای امنیت استان برعهده دارند.

وی ادامه داد: مدیریت ارشد و مسئولان استان مرکزی سال گذشته تلاش های بسیاری را در زمینه پرداخت حق و حقوق کارگران داشتند تا معیشت قشر تلاشگر کارگر دستخوش تنگنا نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: حیات دوباره اقتصادی هپکو از جمله مهمترین دستاوردهای حوزه کارگری این استان در راستای حمایت از تولید داخلی و افزایش رونق تولید در سال گذشته بود. 

اکرمی، کارگران را سربازان رونق تولید عنوان کرد و گفت: رونق تولید تنها مربوط به عرصه صنعت و اقتصاد نیست بلکه تولید خدمت در دستگاه های مختلف نیز از جمله مولفه های افزایش توسعه اقتصادی در جامعه به شمار می رود.

وی ادامه داد: استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعت کشور با حجم قابل توجهی از کارگران خدوم نقش موثری در گردش چرخ های اقتصادی و افزایش تولید در کشور داشته و دستگاه های دولتی باید با تسهیل در ارایه خدمت به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان زمینه شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب را محقق کنند.

 

نظر شما