عضو جوانان جمعیت هلال احمر لرستان در گفت وگو با برنا:

نقش پر رنگ جوانان هلال احمر در کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی / اقدامات جوانان جمعیت هلال احمر لرستان در سیل اخیر قابل تحسین است/ جوانان گذرگاه ورود به جمعیت هلال احمر هستند

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۵:۴۶
کد خبر: ۸۴۰۸۷۴
نقش پر رنگ جوانان هلال احمر در کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی / اقدامات جوانان جمعیت هلال احمر لرستان در سیل اخیر قابل تحسین است/ جوانان گذرگاه ورود به جمعیت هلال احمر هستند
میلاد فاضلی به خبرگزاری برنا می گوید: جوانان به عنوان گذرگاه ورودی به جمعیت هلال احمر نقش بسیار مهمی در جذب و ساماندهی نیروهای داوطلب دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ جوانان  عضوجمعیت هلال احمر از پویاترین وفعالترین نیروهای امدادرسان کشور محسوب می شوند که در حادثه سیل اخیر پلدختر نقش فعال و درخشانی در کمک به سیل زدگان این منطقه از خود نشان دادند.

میلاد فاضلی از فعالین رسانه ایی لرستان است که به عنوان عضوفعال این جمعیت به مدت 14سال مشغول به امدادرسانی بوده ودربحرانهای متعدد نیز حضور داشته است.

 

او که  2دوره دو ساله دبیر کانون جوانان (4سال) ،مربی دوره های امدادی، داور مسابقات امدادی، کسب عنوان جوانان مهرورز سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، جوان برتر حوزه مطالعات اجتماعی جشنواره علی اکبر(ع)، جوان برتر جمعیت هلال احمر لرستان  را در سابقه کاری خود دارد کار پوشش اخبار و اطلاع رسانی و خبری حوزه جوانان وهمچنین مسئولیت تیم امدادی اعزامی جوانان استان به مناطق سیل زده پلدختر را در ایام سیل اخیر نیز برعهده داشته است.

فاضلی با اشاره به نقش کلیدی جوانان هلال احمر در بحران ها و یاری رساندن به آسیب دیدگان به برنا، اظهارمی کند: جوانان به عنوان گذرگاه ورودی به جمعیت هلال احمر نقش بسیار مهمی در جذب و ساماندهی نیروهای داوطلب دارد که که در آن از سنین پیش دبستانی تا 29سالگی می شود فعالیت داشت.

 

او می افزاید: عمده فعالیت های اعضای جوانان که در قالب کانون های دانش آموزی جوانان، روستایی، طلاب و دانشجویی ساماندهی می شوند در بحث برنامه های آموزشی، فرهنگی، امدادی همواره نقش پررنگی در برنامه های جمعیت هلال احمر دارند.

مسئول  تیم امدادی اعزامی جوانان لرستان به شهرستان سیل زده پلدختر اقدامات جوانان جمعیت هلال احمر لرستان درسیل 12 فروردین ماه را قابل تحسین دانسته  ویادآورمی شود: در حادثه سیلاب لرستان که منجر به بروز آسیب به مردم استان شد، اعضای جوانان همراه با عوامل امداد از همان روز نخست ضمن آگاه سازی خانواده های در معرض آسیب، نقش مهمی در کاهش تلفات ایفا کردند؛ همچنین در ادامه نیز به ورود به بحث امداد نجات توانستند به پشتیبانی قوی درجهت بسته بندی اقلام غذایی و بهداشتی و انتقال محموله های امدادی از طریق فرودگاه و تیم های امداد هوایی برای آسیب دیدگان بپردازند.

 

به گفته این فعال رسانه ایی و عضو جمعیت جوانان هلال احمر  لرستان  جوانان عضو هلال احمر ضمن این که با تلاش معاونت جوانان و مدیرعامل استان و حمایت سازمان جوانان هلال احمر در قالب تیم های سحر از استان های مختلف به پلدختر اعزام شدند و توانستند در بحث پاک کردن منازل شهری و روستایی از گل و لای به یاری آسیب دیدگان بپردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز