مدیرعامل مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری اعلام کرد:

نبود اماکن فرهنگی و هنری یکی از دلایل به وجود آمدن آسیب های اجتماعی

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸:۵۱
کد خبر: ۸۴۰۸۹۶
نبود اماکن فرهنگی و هنری یکی از دلایل به وجود آمدن آسیب های اجتماعی
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز گفت: یکی از بزرگترین دلایل به وجود آمدن آسیب های اجتماعی در نبود مکان های مناسب فرهنگی و هنری است که مسئولین کشوری و استانی باید به صورت جدی به آن توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمود کاظمی ظهر امروز به منظور ساخت سینما در سقز با بهمن مرادنیا استاندار کردستان در محل استانداری دیدار و گفتگو کرد و گفت:خلاء مکان های مناسب فرهنگی و هنری برای پر کردن اوقات فراغت کودکان ، نوجوانان و جوانان از یک طرف و از طرف دیگر برای دور هم جمع کردن خانواده ها بسیار احساس می شود.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری عنوان کرد: یکی از بزرگترین دلایل به وجود آمدن آسیب های اجتماعی در نبود مکان های مناسب فرهنگی و هنری است که مسئولین کشوری و استانی باید به صورت جدی به آن توجه کنند.

کاظمی افزود: هم اکنون مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری به عنوان بزرگترین سینما دار کشور تلاش می کند تا شاخص های ساخت و نمایش آثار سینمایی و پخش را ارتقا داده تا از این مسیر به توسعه مخاطبان و رضایتمندی آنان نایل شود.

او با اشاره به اینکه هر قدمی که در مؤسسه بهمن سبز بر می داریم برای مردم است، گفت: ما بر این باوریم که در برابر کیفیت اوقات فراغت مردم مسئولیم و در قبال این مسئولیت تمام تلاش خود را در جهت ساخت سینما هایی استاندارد و به روز که رضایت مخاطبین را به دنبال داشته باشد به کار می گیریم.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری اظهار داشت: سینما یک تعریف استاندارد دارد و به صرف گذاشتن چند صندلی و یک پروجکشن نمی توان گفت که سینما ساخته شده است.

او افزود: خوشحالیم که امروز سینما آزادی بیجار که در زمانی کمتر از 6 ماه به بهره برداری رسید در سال 97 به چنان جایگاهی رسیده است که 70 هزار مخاطب بیجاری را میزبانی نموده و فیلم های روز ایران و جهان در آن اکران و شاهد اتفاقات بسیار خوب دیگری نیز در این مکان هستیم.

کاظمی افزود: بلافاصله بعد از تفاهمنامه منعقده ضروری دانستیم شخصا در سقز حاضر شویم و از نزدیک مکان کانون شهید بهشتی را که برای این امر درنظر گرفته شده است  بازدید و در سریعترین زمان ممکن تیم متخصص و کارشناسان سینما ساز ما در مؤسسه کار خود را در سقز آغاز می کنند.

او تصریح کرد: مهمترین موضوع در این بخش تأمین به موقع اعتبارات مورد نیاز است و تلاش خواهیم کرد در سریعترین زمان ممکن سینمایی استاندارد و مجهز را جهت خدمتگذاری به مردمان خوب و با فرهنگ سقز آماده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز