رحمانی: مسئولان حقوقی ادارت کل بصورت ویژه دیده شوند / ضرورت برگزاری دوره های آموزشی

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۴:۵۷
کد خبر: ۸۴۱۱۰۹
رحمانی: مسئولان حقوقی ادارت کل بصورت ویژه دیده شوند / ضرورت برگزاری دوره های آموزشی
​مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم ضرورت برگزاری دوره های آموزشی، خواستار ویژه دیده شدن مسئولان حقوقی ادارت کل استانها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ایرج رحمانی مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان باحضور در سمینار آموزشی تخصصی ادارات حقوقی و املاک استانهای وزارت ورزش و جوانان به میزبانی البرز با اشاره به اتفاقات ابتدای سال در کشور گفت: متاسفانه در ابتدای سال 98 شاهد وقوع سیل در برخی از مناطق کشور بودیم که مشکلات فراوانی را برای عده ی زیادی از هموطنانمان بوجود آورد، اما در همین بحران شاهد اوج همدلی و وحدت مردم بویژه جامعه ورزش و جوانان بودیم.

وی افزود: جامعه ی ورزش کشور نشان داد که در تمامی بحران ها خصوصا جایی که نیاز به حضور و کمک به هموطنان باشد، همواره پیش قدم بوده و در صحنه حاضر هستند.

رحمانی با اشاره به اهمیت کار ادارت حقوقی و املاک گفت: مسئولان حقوقی ادارت کل ورزش و جوانان کشور کارهای بزرگی انجام داده و در اکثر پرونده ها موفق بوده اند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که مدیران حقوقی ادارت کل ورزش و جوانان استانها بصورت ویژه دیده شوند و پرونده هایی را که با موفقیت با انجام می رسانند، مورد تشویق قرار گیرند.

مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ضرورت موضوع آموزش عنوان کرد: با وجود این که همکاران حقوقی ما افرادی تحصیلکرده و متخصص هستند اما باز هم در زمینه آموزش با خلأ مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: لازم است که در طول سال دوره ها و کلاسهای آموزشی متعددی برای مسئولان حقوقی استانها برگزار شود.

رحمانی مظرح کرد: لازم است در این نشست مصوب شود تا از این پس مدیران حقوقی جزو شورای معاونین ادارات کل استانها شده و در تمامی جلسات حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: حجم کار ادارت حقوقی و املاک بسیار بالا است و ما به نوبه ی خود از تلاش همه ی شما عزیزان قدردانی می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز