رییس کل دادگستری قزوین:

مسئولان از شعار به سمت عمل حرکت کنند

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۶:۵۰
کد خبر: ۸۴۱۱۹۸
مسئولان از شعار به سمت عمل حرکت کنند
حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: در راستای حمایت حقوقی و قضایی و تحقق شعار سال ۹۸ باید کمک کنیم تا قشر کارگر سرپا بایستد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی رییس کل دادگستری قزوین در گردهمایی بزرگ کارگران استان که در ورزشگاه کارگران شهر صنعتی البرز برگزار شد، اظهار کرد: بعضی پیشنهاد دادند که حضور من در این جلسه مصلحت نیست اما من در این جلسه شرکت کردم چرا که خود را نماینده کارگری می‌دانم و مکان‌های مختلف کارگری را تجربه کرده‌ام.

وی افزود: امسال باید دو برابر سال گذشته برای حل مشکلات حقوقی و قضایی وقت بگذاریم، همچنین باید در کنار حل مشکل و معضل کارگران، کارفرمایان را نیز در نظر بگیریم چرا که کارفرمایان حلقه پیوسته بین کارگران و کار هستند.

مقام ارشد قضایی استان خاطرنشان کرد: برای رونق تولید و اشتغال نیازمند به سرمایه و مدیرانی توانمند و دلسوز هستیم، البته کارفرمایان نیز باید شاکر خداوند باشند چرا که روزی تعدادی از بندگان را خدا به دست آن‌ها قرار داده است.

رییس کل دادگستری قزوین ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته معوقات و بدهی‌ها تا اوایل مهرماه مستهلک شود و البته رونق تولید هم نیازمند به قوانین کارآمد و به‌ روز است که باید شفاف باشد چرا که عزت و اقتصاد ما به رونق تولید بستگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با بیان این که اگر نماینده به ‌خوبی عمل کند و عملکرد خوب آن برای مردم قابل ‌لمس باشد، خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که به‌خوبی کار کند نیاز به تبلیغ برای رأی مردم ندارد بلکه مردم خودشان به عملکرد نماینده رأی خواهند داد.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان جرات و توان مقابله نظامی ندارند ولی در این راستا نقش کار و کارگری در جوامع بین‌المللی ما مورد غفلت قرارگرفته است.

این مقام قضایی استان خاطرنشان کرد: کارگران نقش کم ‌نظیری در رونق تولید دارند و البته نیازمند کارفرمایان متخصص و دلسوز نیز هستیم چرا که رونق تولید بدون حضور کارگر و کارفرما امکان‌پذیر نیست.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی نیازمند قانون کارآمد است، علاوه بر آن نیازمند کارگران متخصص و کارفرمایانی است که به فکر کارگران باشند ازاین‌رو لازم است تا مدیران نیز تنها به فعالیت در ساعات کاری بسنده نکنند چرا که مشکلات مدیریتی با صندلی‌ نشینی حل نخواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری قزوین در پایان گفت: دستگاه قضایی تلاش می‌کند که نگذارد کارخانه‌ ای تعطیل شود و هیچ کارخانه نیمه فعالی را نیز نداشته باشیم که البته با مدیریتی که انجام شد برنامه‌ریزی‌هایی برای بخشی از شرکت کنتورسازی لحاظ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز