در سفربه لرستان صورت گرفت:

بازدید وزیر ورزش وجوانان از مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهر سیل زده پلدختر

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۹:۰۹:۴۲
کد خبر: ۸۴۱۲۸۸
بازدید وزیر ورزش وجوانان از مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهر سیل زده پلدختر
مسعود سلطانی فر روز پنجنشبه در سفر به لرستان وبازدید از مناطق سیل زده پلدختر از مجموعه ورزشی خسارت دیده از سیل اخیر این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عصرروز پنجشنبه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان به همراه هیئت همراه در جریان سفر به لرستان وبازدید از مناطق سیل زده پلدختر از مجموعه ورزشی شهید سرمالیان این شهر که در سیل12 فروردین دچار خسارت جدی شده ودر گل ولای ناشی از سیلاب فرورفته بود بازدید کرد.

 

وزیر ورزش وجوانان در بازدید خود از این مجموعه ورزشی از استخر شنا،مکان زمین چمن فوتبال ،سالن کشتی ،سالن مسابقاتی شهید نعمتی که همه به دلیل گل ولای ناشی از سیل دچار آسیب شده بودند  بازدید کرد.

 

 

 

سلطانی فر همچنین  از زمین های بازی فوتبال ووالیبال ساحلی که با تدبیر مدیر کل ورزش وجوانان لرستان به  مکانی برای این ورزشهای ساحلی تبدیل شده بود بازدید وبا ورزشکاران ساحلی پلدختری دیدار وگفت وگو کرد.

تماشای بازی های بومی ومحلی هیئت ورزش های روستایی  وهمچنین دیدار و گفت وگو با ورزشکاران وقهرمانان ،مربیان ورزشی در جریان  بازدید سلطانی فر ازمجموعه ورزشی پلدختر  از  دیگر برنامه های وزیر ورزش وجوانان در این سفر بود.

 

 مقام عالی وزارت ورزش وجوانان در حاشیه این بازدید به خبرنگاران ،گفت: بازدید از مناطق سیل زده پلدختر وتاسیساتی که به دلیل سیل اخیر  در بخش ورزش آسیب دیده اند از اهداف سفر مابه لرستان بوده است ودر این راستا از اماکن ورزشی معمولان وپلدختر بازدید  کرده ایم.

او بااشاره به  مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر ،افزود: این مجموعه ورزشی که قبلا مورد استفاده جوانان ونوجوانان قرار گرفته بود در سیل اخیر خسارت زیادی دیده است به طوریکه  علاوه بر سالنهای ورزشی ، تاسیسات و بخش های مختلف  استخری شنای این شهر  که شخصا آن را به افتتاح رسانده ام  آسیب دیده است.

 

مسعود سلطانی فر تصریح کرد: سیاست دولت این است که ابتدا بخش  خسارات وارد شده به مردم وسپس  زیرساخت های خدمت رسان تامین  شود و در اولین فرصت نیز درجهت بازسازی اماکن ورزشی خسارت دیده  اقدامات لازم را به انجام خواهیم رساند.

 وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه   مرحله پاکسازی اولیه  مجموعه ورزشی  پلدختر رو به اتمام است ،تاکید کرد:پس از  بررسی میزان خسارت وارده به تاسیسات  بلافاصله کار بازسازی اماکن ورزشی  را شروع کرده و اعتبارمورد  نیاز نیز امسال تخصیص داده خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز