مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خبر داد:

قطع گاز شهر دوزین و ۲۱ روستای منطقه و بسته شدن راه بر اثر رانش زمین

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۹:۰۸
کد خبر: ۸۴۱۷۸۸
قطع گاز شهر دوزین و ۲۱ روستای منطقه و بسته شدن راه بر اثر رانش زمین
مدیرکل مدیریت بحران از وقوع رانش زمین در مسیر جاده توسکاچال به شهر دوزین در شهرستان مینودشت خبر داد و گفت: این رانش موجب ریزش کوه و محدودیت راه ارتباطی به شهر دوزین از این مسیر شده است اما تردد از مسیر ارتباطی اصلی شهر دوزین، تنگه چهل‌چای به‌طور عادی در جریان است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: هماهنگی دستگاه‌های عملیاتی طی نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان به ریاست فرماندار صورت گرفت و پیگیری‌های اجرایی شهرستانی و استانی کماکان در حال انجام است.

وی افزود: به دلیل آسیب به خط انتقال گاز منطقه، گاز شهر دوزین و ۲۱ روستای منطقه قطع شده است که البته از ساعات اولیه حادثه، عوامل شرکت گاز با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی مشغول انجام عملیات خاک‌برداری و اقدامات لازم برای شناسایی و ترمیم محل شکستگی با ملاحظه الزامات ایمنی و برقراری مجدد خدمات گاز هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان یادآور شد: برق شهر دوزین و حدود یازده روستای منطقه نیز قطع شده بود که با تلاش و پیگیری عوامل شرکت توزیع نیروی برق، برق مناطق مذکور از ساعاتی قبل برقرار شده است.

وی همچنین در خصوص وضعیت آب منطقه گفت: آب شرب روستاهای صفی‌آباد جدید و توسکاچال نیز ساعاتی پس از قطع ناشی از حادثه، مجدداً برقرار شده است.

به گفته جمالی، این حادثه خارج از منطقه مسکونی بوده و آسیب و صدمات جانی جاده‌ای نیز نداشته است و روستای صفی‌آباد (قدیم) نیز از روستاهای طرح کوچ بوده که قبلاً به روستای صفی‌آباد جدید جابه جا شده است.

 

نظر شما