مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

اعزام جوانان عضو هلال احمر در قالب سه مرحله به مناطق سیل زده / امداد رسانی به ۱۱۸ هزار نفر در سیلاب اخیر

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۲۲:۲۰
کد خبر: ۸۴۱۸۶۰
اعزام جوانان عضو هلال احمر در قالب سه مرحله به مناطق سیل زده / امداد رسانی به ۱۱۸ هزار نفر در سیلاب اخیر
صارم رضایی گفت: جمعیت هلال احمر لرستان در سیلاب اخیر تمام تلاش خود را در جهت کاهش آلام آسیب دیدگان به کار بست.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛رضایی در گفت وگو با رسانه ها ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن هفته هلال احمربااشاره  به اقدامات هلال احمر استان در سیل اخیر ،اظهار کرد: جمعیت هلال احمر لرستان در سیلاب اخیر تمام تلاش خود را در جهت کاهش آلام آسیب دیدگان به کار بست و از هیچ کوششی دریغ نکرد و توانست خدمات رضایت بخشی را ارائه دهد.

اوافزود: در سیلاب اخیربه بیش از  ۱۱۸ هزار نفر امدادرسانی شدند و بیش از  ۱۴هزار تخته چادر در میان خانوارهای۱۰۳۹ روستا و ۱۱شهر توزیع شده است.

رضایی تصریح کرد: ۲۱۶۰ منزل مسکونی نیز با استفاده از موتورهای پمپ آب و لجن کش های جمعیت هلال احمر استان تخلیه شدند.

اوبا اعلام این که ۱۲ بالگرد در مجموع بیش از۷۰۰ صورتی پرواز را انجام دادند گفت: حوزه جوانان در قالب سه مرحله با اعزام اعضای جوان کار پاکسازی منازل روستایی و شهری را از گل و لای انجام داده و در مرحله دیگر نیز تیم های حمایت روانی سحر را به این مناطق سیل زده اعزام نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تیم درمان(Bhcu) جمعیت هلال احمر به بیش از ۶ هزار نفر خدمات پزشکی, پرستاری بهداشت و روان ارائه داد.

او خاطر نشان کرد: حوزه داوطلبان نیز با جمع‌آوری ۴۴ هزار تخته پتو،۱۱۳۰۱ متر موکت، ۳۳۰ تخته فرش، آب معدنی .برنج ،روغن و...... این اقلام را بسته بندی نموده ودر اختیارخانوارهای سیل‌زده قرار داد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در پایان به امداد رسانی در شهرستان نورآباد اشاره کرد و گفت: در سیلاب اخیر تعداد ۲۴۱ روستا در شهرستان دلفان امداد رسانی شده و در مجموع ۱۰۲۰ دستگاه چادر ،۲۶۳۴ تخته پتو ،۶۲۵ تخته موکت ،۱۳۷ چراغ والور ،۱۹۳۱ کیلوگرم نایلون پوششی، ۳۸۷۸ پک غذایی ۷۲ ساعته ،۵۵۴ پک غذایی یک ماهه، ۲۲۶۹ ست بهداشتی ، آب معدنی و قرص نان را به هم وطنان خودمان در شهرستان نورآباد ارائه کرده ایم.

 

نظر شما