معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

سلامت فکری و جسمانی زنان راهکار افزایش نشاط اجتماعی است

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۹:۴۸:۲۴
کد خبر: ۸۴۲۰۸۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی و سازمان های غیر دولتی این دستان در حوزه بهبود هرچه بیشتر جایگاه زنان در جامعه برنامه عملیاتی ارایه دهند.

 به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان مرکزی افزود: دستگاه های اجرایی و سازمان های غیردولتی این استان باید تا پایان اردیبهشت ماه امسال برنامه های عملیاتی و اجرایی خود را در زمینه آسیب ها، اشتغال، نشاط اجتماعی و سلامت زنان به استانداری استان ارائه دهند تا سهم هر سازمان مشخص و اعلام شود.

وی ادامه داد: نیاز است با همکاری دستگاه های مختلف، آسیب های اجتماعی زنان در استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفته و با تصمیم گیری ها و انجام اقدامات مناسب زمینه رفع این آسیب ها در جامعه فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دستگاه های اجرایی استان باید با ارایه راهکارهای مناسب زمینه افزایش نرخ اشتغال زنان به عنوان نیمی از جامعه استان را فراهم کنند.

اکرمی افزود: سلامت فکری و جسمانی زنان از جمله راهکارهای افزایش نشاط اجتماعی در جامعه بوده و باید با ارایه راهکارهای اجرایی و کمترین هزینه، اقدامات عملی در دستور کار قرار گیرد.

وی راه اندازی جشنواره غذا را از جمله راهکارهای بهبود معیشت اقتصادی و نشاط اجتماعی زنان عنوان کرد و ادامه داد: نیاز است فضایی برای اجرای این جشنواره ها توسط دستگاه های تهیه و در اختیار فعالان این حوزه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: برگزاری این جشنواره ها علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی و درآمدهای اقتصادی برای زنان، نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی به همراه دارد.

اکرمی گفت: جشنواره سمنو پزان شهرستان آشتیان یکی از نمونه های بارز افزایش نشاط اجتماعی در جامعه و استان مرکزی است و باید ظرفیت های این جشنواره توسط مطبوعات در استان و کشور معرفی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز