با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی رخ داد؛

آغاز طرح تجهیز بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۹:۴۰
کد خبر: ۸۴۲۱۳۹
آغاز طرح تجهیز بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی بروجن
طرح تجهیز ساختمان بیمارستان تازه تاسیس 239 تختخوابی بروجن با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی آیین تجهیز بیمارستان 239 تختتخوابی بروجن گفت: با راه اندازی این طرح درمانی، بخش عمده ای از مشکلات درمانی این منطقه برطرف خواهد شد.

محمدجعفر علیزاده، میزان اعتبار هزینه شده برای احداث ساختمان بیمارستنان بروجن را بیش از 600 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی عنوان کرد و تاکید کرد: ارزش این بنا در حال حاضر به قیمت روز، افزون بر 3 هزار و 500 میلیارد ریال است.

به گفته وی، طرح بیمارستان بروجن با ظرفیت 239 تختخواب در 39 هزار و 100 مترمربع مساحت و 16 هزار و 528 مترمربع زیربنا آماده بهره برداری کامل تا پایان امسال است.

علیزاده ، امکانات بیمارستان بروجن را در 9 بخش تخصصی داخلی و جراحی زنان و مردان هر کدام با 56 تخت، بستری زنان و زایمان با 38 تخت، بستری کودکان با 36 تخت، اورژانس با 20 تخت، I.C.U با 12 تخت، C.C.U با 8 تخت، N.I.C.U با 5 تخت و P.C.C.U با 8 تخت ذکرکرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: سرعت بخشی به عملیات اجرایی و تکمیل و تحویل بیمارستان های شهرهای مختلف استان در بعد از طرح تحول سلامت دولت تدبیر و امید قابل تقدیر است.

مجید نظری تاکید کرد: با توافق با شهرداری بروجن ، احداث جاده دسترسی به این بیمارستان از طریق اعتبارات مسکن مهر شهرستان بروجن تا قبل از بهره برداری نهایی ، آماده خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: تعداد تخت های بیمارستانهای استان به یک هزار و 400 تخت در 9 بیمارستان رسیده است.

مجید شیرانی میزان اعتبار تامین شده برای تجهیز بیمارستان 239 تختخوابی برون را 600میلیارد ریال عنوان کرد کرد و گفت: بیش از 65 درصد از تجهیزات این مرکز درمانی از قبل تامین و آماده نصب شده است و مابقی آن نیز در بیمارستان در حال فعالیت شهرستان قابل جابجایی است.

در این نشست برخی از موانع راه اندازی بیمارستان تازه تاسیس بروجن بررسی و عملیات تجهیز 5 گانه آن بطور رسمی آغاز شد.

شهرستان بروجن با حدود 121 هزار نفر جمعیت در حدود 60 کیلومتری شهرکرد واقع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز