رییس شورای اسلامی شهر قزوین:

هیچ پروژه شهری نیمه تمام رها نشده است

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۳:۲۴
کد خبر: ۸۴۲۲۷۳
هیچ  پروژه شهری نیمه تمام رها نشده است
حکمت اله داودی در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری قزوین: تمامی پروژه های شهری کلنگ زنی و افتتاح شد و هیچ یک از آنها نیمه تمام رها نشده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حکمت اله داودی رئیس پارلمان محلی در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهرداری قزوین که به مناسبت گرامیداشت روزملی شوراها با حضور زاهدی استاندار، شفیعی فرماندار، صفری شهردار و داودی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و مدیران ارشد استانی و شهری برگزار شد؛ ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: از شروع به کار شورای پنجم، علی رغم تنگناهای اقتصادی و تحریم هایی که وجود داشت با همدلی و هماهنگی بین اعضای شورا و شهردار محترم و مدیران مجموعه مدیریت شهری تمامی پروژه های شهری کلنگ زنی و افتتاح شد و هیچ یک از آنها نیمه تمام رها نشده اند که این موضوع به تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری و عملکرد مثبت شهردار قزوین برمی گردد.

داودی از بازسازی اتوبوس های فرسوده استان های همجوار که در قزوین به صورت پایلوت در کشور انجام می شود خبر داد.

وی ادامه داد: ۲۰ دستگاه مینی بوس جدید برای خیابان های کم عرض که تردد اتوبوس ها را با مشکل رو به رو کرده است وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: تلاش شورای پنجم و مجموعه مدیریت شهری ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به شهروندان قزوینی است.

داودی گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی شوراها حدود ۴۰ هکتار زمین برای راه اندازی بارانداز در نظر گرفته شده است که افتتاح خواهد شد.

وی هم چنین از افتتاح برخی از پروژه ها در مناطق منفصل شهری خبر داد.

شورا شهر2

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز