به میزبانی باکو؛

تنیسور کردستانی نشان برنز رقابت های بین المللی جام ریاست جمهوری آذربایجان را کسب کرد

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۵:۴۸
کد خبر: ۸۴۲۳۷۲
تنیسور کردستانی نشان برنز رقابت های بین المللی جام ریاست جمهوری آذربایجان را کسب کرد
سامران کریمی ورزشکار کردستانی که همراه تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در رقابت های جام ریاست جمهوری آذربایجان شرکت کرده بود موفق شد نشان برنز این رقابت ها را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت ها بین المللی تنیس روی میز جام ریاست جمهوری آذربایجان با حضور شش کشور به میزبانی باکو برگزار شد.

در این رقابت ها که از عصر روز پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه با حضور بیش از 80 ورزشکار از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان، گرجستان، ترکیه، روسیه، لیتوانی در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان آغاز شده بود شامگاه روز جمعه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

تیم تنیس روی میز کشورمان با چهار نماینده دختر و پسر در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به سرپرستی حشمت الله شریفی و به سرمربیگری نسیم رنجبر در این مسابقات المللی حضور یافت.
 
سامرن کریمی تنیسور نوجوان کردستانی نیز به نمایندگی از استان همراه با دیگر ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، در بخش دختران، «الینا رحیمی » و در بخش پسران، «پرهام اشرفی» هر دو عضو تیم ملی نوجوانان کشورمان با شکست حریفان قدر خود به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافتند و نشان طلای این رقابت ها را بر گردن آویختند.

در بخش نوجوانان پسر این رقابت ها نیز ،سامران کریمی از جمهوری اسلامی ایران به همراه کنعان پناه اف از جمهوری آذربایجان مشترکا عنوان سوم و نشان برنز را کسب کردند.

تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در مجموع با کسب دو نشان طلا و یک برنز مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان خود را برای مسابقات آسیایی که شهریورماه به میزبانی اولان باتور مغولستان برگزار می شود آماده می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز