اعزام یکهزار هوادار تیم فوتبال پدیده شهرخودرو به تهران

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۸:۳۵
کد خبر: ۸۴۲۳۷۳
اعزام یکهزار هوادار تیم فوتبال پدیده شهرخودرو به تهران
مدیر رسانه ای باشگاه پدیده شهرخودرو گفت: یک هزار تماشاچی و هوادار تیم فوتبال پدیده برای دیدن بازی روز یکشنبه با تیم سایپا به تهران عزیمت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جواد طاری بخش افزود: این تعداد با اتوبوس به صورت رایگان و با مساعدت شهرداری مشهد عازم تهران شده اند.

وی اظهار داشت: دیدار این 2 تیم ساعت 18 و 15 دقیقه امروز در ورزشگاه شهر قدس برگزار خواهد شد و هواداران تیم پدیده شهر خودرو پس از برگزاری مسابقه به مشهد باز خواهند گشت.

بازی امروز تیم پدیده شهرخودرو با سایپا تنها بازی باقیمانده از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور است که تیم مشهدی میهمان تیم سایپا در تهران خواهد بود.

تیم پدیده شهر خودرو به جز این دیدار 2 بازی مهم با سپاهان و ماشین سازی در مشهد و تبریز پیش رو دارد که نقش مهم در تعیین جایگاه این تیم در کسب سهمیه جام باشگاههای آسیا و قهرمانی لیگ برتر خواهد داشت.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار امروز گفته بود: از نظر ریاضی برای قهرمانی شانس داریم اما کار ما خیلی سخت است. اگر اتفاقات نادری بیفتد شاید به قهرمانی هم برسیم.

با توجه به حواشی، اختلافات و جدایی علی دایی از سایپا طی هفته گذشته، یحیی گلمحمدی در توصیف شرایط تیم در بازی امروز افزود: مربیگری شغلی است که هیچ‌ وقت تضمینی ندارد و هر لحظه ممکن است در تیم اتفاقات عجیب بیفتد.

وی اظهار داشت: شانس ما این بود که بعد از بازی اول شفر اخراج شد و حالا هم دایی از سایپا رفته است. در هر صورت هم شفر و هم دایی از مربیان خوب و زحمتکش فوتبال ما هستند و برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز