گناباد ظرفیت بالایی در ورزش دارد

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۴:۴۹
کد خبر: ۸۴۲۵۳۱
گناباد ظرفیت بالایی در ورزش دارد
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به پتانسیل های بسیار خوب گناباد در بحث ورزش و جوانان، این شهرستان از اهمیت ویژه ای برای اداره کل ورزش و جوانان استان برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در شورای اسلامی گناباد ضمن تبریک هفته شوراها، هفته کار و کارگر و روز معلم اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های بسیار خوب گناباد این شهرستان از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است، همچنین سعی می‌کنیم در توسعه زیر ساخت ها، توجه به ورزش های همگانی و قهرمانی و توجه به موضوعات جوانان اهتمام ویژه ای بورزیم.

وی با اشاره به اهمیت حوزه جوانان بیان کرد: از مجموع ۲۹ شهرستان در خراسان رضوی، در ۷ شهرستان درحال احداث خانه جوان هستیم که یکی از این خانه های جوان با اعتباری در حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در گناباد با پبشرفت ۷۰ درصدی در دست احداث است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: در سایر پروژه های روستایی نیز اعتبارات خوبی برای تکمیل آن ها در نظر گرفته شده است ، همچنین دو زمین چمن مصنوعی با نظر فرماندار تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

فتاحی عنوان کرد: شورا ها نقش غیر قابل انکاری در توسعه سلامت جسمی و روحی جامعه دارند و با توسعه شورا ها و دهیاری ها باید آن ها در جهت توسعه سلامت شهروندان همکاری بیشتری با شهرداری ها داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به ماشینی شدن زندگی های امروز، فقر حرکتی که هشتمین عامل مرگ و میر در جهان است در حال افزایش می‌باشد و باید در جهت مقابله با آن ورزش را در بین مردم گسترانید که در این راستا باید شورا ها به ادارات کل ورزش و جوانان کمک کنند و بخشی از اعتبارات را به حوزه ورزش اختصاص دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: ما در سال جاری میزبانی های زیادی در گناباد خواهیم داشت که این موضوع باعث حضور ورزشکاران سایر شهرستان ها در گناباد و راه افتادن موجی از شور و نشاط در این شهرستان خواهد شد.

فتاحی با اشاره برگزاری شورای اداری در گناباد و تبادل نظر در خصوص ورزش این شهرستان تصریح کرد: برگزاری این شورای اداری در جهت توسعه ورزش این شهرستان است که امیدوارم نتایج خوبی را در بر داشته باشد.

وی در پایان گفت: اداره ورزش و جوانان گناباد در حال انجام فعالیت های مناسبی در ورزش این شهرستان است که در صورت همکاری همه ارگان ها با اداره ورزش، قطعا شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی در سال ۹۸ خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز