استاندار چهارمحال و بختیاری:

توجه به شان و جایگاه معلمان ضروری است

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۰:۲۶
کد خبر: ۸۴۲۶۰۷
توجه به شان و جایگاه معلمان ضروری است
استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به اهمیت تکریم فرهنگیان گفت: توجه به شان و جایگاه معلمان تلاش برای هویت بخشی به جامعه است و باید به این جایگاه توجه جدی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اقبال عباسی روز یکشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان باید توان درک مسایل مختلف در حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را داشته باشند تا بتوانند انسان های با درک بالا تربیت کند.

به گفته وی، اگر معلمان ویژگی درک مسایل مختلف را نداشته باشند نمی توانند انسانهایی با درک بالا تربیت کنند و این امر به آینده جامعه ضربه خواهد زد.

وی گفت: معلمان در نظام اسلامی انسانهایی را تربیت می کنند که توانمند و پایبند به نظام و اخلاقیات باشند.

به گفته وی، در نظامی که مهارت و ماهر بودن سر لوحه کار مهندسان، تکنسین ها، پزشکان، مربیان و استادان نباشد ، نشاندهنده ضعف در نظام آموزشی است.

عباسی افزود: در نظام جمهوری اسلامی به مهارت توجه وِیژه می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری نیز در این آیین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان با ایشان ، گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری بر اجرایی شدن سند تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش تاکید داشتند.

فرحناز قائدامینی افزود: درآمد و سرمایه های و استعدادهای آینده جامعه در دستان توانمند معلمان و فرهنگیان شکل می گیرد ، که باید این استعدادها به سمت تولید و مصرف داخلی سوق داده شوند.

وی گفت : شاد بودن در مدارس از دیگر توصیه های مقام معظم رهبری بود که باید تلاش شود با پژوهش محور کردن مدارس به سمت مدارس پویا، پرتحرک و با نشاط بروند.

 در آیین از 17 معلم برتر استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت هفته بزرگداشت معلم تجلیل شد.

چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 14 هزار فرهنگی با 202هزار دانش آموز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز