مهدی تاج:

جانشین کی روش از میان گزینه های خارجی است و به زودی معرفی می شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۰:۵۱
کد خبر: ۸۴۲۶۲۶
جانشین کی روش از میان گزینه های خارجی است و به زودی معرفی می شود
رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: سکاندار هدایت تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور از میان گزینه های خارجی است که به زودی معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی تاج روز یکشنبه در جریان برگزاری مجمع سالیانه هیات فوتبال استان مرکزی در شهرستان محلات افزود: با توجه به موقعیت فوتبال ایران در آسیا و بررسی انجام شده؛ بدون شک سرمربی تیم ملی ایران از میان گزینه های خارجی انتخاب می شود.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال به تعهدات خود در قبال کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشور عمل کرده و تنها 900 هزار دلار از قرارداد این مربی را پرداخت نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور ادامه داد: کارلوس کی روش به دلیل پرداخت نشدن به موقع حق قرارداد خود از فدراسیون فوتبال شکایت کرده و این فدراسیون نیز به دلیل پاره ای از مسائل شکایت خود را از سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال تقدیم فیفا کرده است.

تاج در خصوص مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال استان مرکزی نیز گفت: گزارش های مالی هیات فوتبال این استان مورد تایید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هیات فوتبال استان مرکزی در حوزه های بانوان و آموزش های مختلف اقدامات مناسبی در دستور کار داشته است.

تاج در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی امید نیز گفت: برای هدایت تیم های پایه و تیم ملی امید از ظرفیت مربیان داخلی استفاده می شود.

در ادامه این نشست،هیات های فوتبال شهرستان های استان مرکزی از تنگناها و نیازهای فوتبالی مناطق خود سخن گفتند و از منتخبان نیز با اهدای جوایزی تقدیر شد.

بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار به صورت سازماندهی شده زیرنظر هیات فوتبال استان مرکزی فعالیت می کنند.

نظر شما