باحضور معاون استاندار ؛

۴۱۲ معلم و فرهنگی برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۳:۳۰
کد خبر: ۸۴۲۶۶۹
۴۱۲ معلم و فرهنگی برگزیده استان اردبیل تجلیل شدند
412 معلم و فرهنگی برگزیده استان اردبیل باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل شنبه طی آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم تجلیل شدند.

به گزارش برنا،همچنین در این آیین زنگ سپاس معلم در دبیرستان دوره اول آیت الله مروج محله میراشرف اردبیل نواخته شد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل در این آیین جایگاه معلم را در آموزه های دینی ایرانیان و نقش آنها در جامعه را بسیار والا و متعالی دانست.

بهروز ندایی افزود: با توجه به نقش معلم در جامعه و تاکید دین بر جایگاه علم و دانش نمی توان حق معلم را به نحو احسن ادا کرد.

وی گفت: اگر ایران اسلامی امروز در سطح جهان حرفی برای گرفتن دارد و اقتدار و پیشرفت علمی خود را به رخ دنیا می کشد، نتیجه تلاش همین معلمان و تربیت و پروش نسلی نواندیش و خلاق است.

ندایی توجه به تعلیم و تربیت و ارتقای جایگاه آموزش و پرورش را برای تحقق توسعه پایدار در ایران ضروری دانست و اضافه کرد: کمبودهای حوزه آموزش کشور به خصوص در زمینه معیشت معلمان و زیرساخت های آموزشی باید جبران شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این آیین گفت: به مناسبت هفته معلم برنامه های متعددی برای تجلیل از مقام معلم در استان در حال برگزاری است.

احمد ناصری نقش معلم را در تعلیم، تربیت و آموزش نسل جدید جامعه محوری و با اهمیت دانست و افزود: در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش از معلمان به عنوان نقش محوری در نظام آموزشی جدید یاد شده است.

وی تحقق اهداف آموزشی، پرورشی و تربیتی را در گرو تلاش معلمان دانست و اظهار کرد: معلمان کار آموزش نسل جوان را برای استمرار انقلاب اسلامی بر عهده دارند و از طریق مبارزه با جهل و نادانی در راستای اهداف انقلاب تلاش می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز