سردار منوچهر امان اللهی:

جامعه و شهری که امنیت نداشته باشد به توسعه و پیشرفت نمی رسد

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۰:۵۸
کد خبر: ۸۴۲۷۱۰
جامعه و شهری که امنیت نداشته باشد به توسعه و پیشرفت نمی رسد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: جامعه و شهری که امنیت نداشته باشد به توسعه و پیشرفت نمی رسد، چرا که نه سرمایه گذاری تمایل به حضور در آن محیط را دارد و نه شهروندان برای بهتر شدن وضعیت رغبتی از خود نشان می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی در سومین جلسه کمیسیون تحول کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان کرمانشاه گفت: مقوله امنیت موضوع بسیار مهمی است که تامین آن برعهده پلیس گذاشته شده است. جامعه و شهری که امنیت نداشته باشد به توسعه و پیشرفت نمی رسد، چرا که نه سرمایه گذاری تمایل به حضور در آن محیط را دارد و نه شهروندان برای بهتر شدن وضعیت رغبتی از خود نشان می دهند.

سردار امان اللهی ادامه داد: یکی از مواردی که امنیت را خدشه دار می کند وقوع سرقت و همچنین گستردگی توزیع و پخش مواد مخدر است، از این رو برخورد با این دو پدیده زشت به صورت جدی در دستور کار پلیس استان کرمانشاه قرار دارد.  زمانی که سرقت در جامعه زیاد باشد و قاچاقچیان و خرده فروشان به راحتی اقدام به توزیع مواد مخدر کنند، ناامنی نیز افزایش می یابد و این ناامنی باعث مشکلات بسیاری می شود. خوشبختانه در سال های اخیر پلیس با جدیت به مقابله با سارقان پرداخته و رشد قابل توجه کشفیات سرقت به همراه برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ باعث شده تا کرمانشاه امروز یکی از امن ترین استان های کشور باشد.

سردار امان اللهی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، از شهروندان و مسافرانی که قادر به روزه گرفتن نیستند، خواست تا از روزه خواری در ملاء عام خودداری و نسبت به حفظ حرمت این ماه و همشهریان روزه دار اهتمام داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز