استقبال از همکاری های مشترک صدا و سیمای مرکز البرز و فرمانداری کرج

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۳:۱۱
کد خبر: ۸۴۲۸۳۸
استقبال از همکاری های مشترک صدا و سیمای مرکز البرز و فرمانداری کرج
​صبح امروز در جریان دیدار معاون برنامه ریزی فرمانداری کرج با قایم مقام صدا و سیمای مرکز البرز ضرورت تقویت و توسعه همکاری های مشترک در حوزه اطلاع رسانی با استقبال متقابل همراه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد مجرد به اتفاق «مهندس رییسی» پیش از ظهر دوشنبه با حضور در صدا و سیمای مرکز البرز با «مهندس امید نیک نژاد» قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز استان البرز، دیدار و گفتگوی صمیمانه داشتند.

تعامل و هم افزایی بیشتر و پیش بینی بسترهای مناسب جهت تقویت اطلاع رسانی، محور اصلی این گفتگو را به خود اختصاص می داد.

مهندس مجرد در این دیدار با اشاره نقش خطیر سازمان صدا و سیما در  انعکاس خدمات دولت در شهرستان کرج گفت: انتظار می رود بازتاب رویدادهای خبری شهرستان کرج و خدمات و اقدامات مهم شهرستان کرج نیز از دریچه سیما به مردم اطلاع رسانی شود.

وی همچنین لزوم حمایت از مرکز البرز را در قالب مصوبات کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج مورد تأکید قرار داد و خواستار افزایش سطح ارتباطات و تعاملات کاری دوجانبه بر مدار همدلی شد. 

**صدا و سیما بازوی دولت در اطلاع رسانی است

امید نیک نژاد قائم مقام صدا و سیمای مرکز استان البرز نیز در این دیدار با اشاره به اینکه یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی کمک در جهت تقویت دولت است، اضافه کرد: برای عبور از گردنه های مختلف، صدا و سیما همواره حضور پُر رنگی داشته است و معتقدیم که همگی در یک کِشتی خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی هستیم و با رویکرد همدلی و تعامل در این مسیر تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت اطلاع رسانی را در راستای وظایف ذاتی خود به انجام می رسانیم، افزود: رسانه صدا و سیما همواره تلاش خود را داشته است که در دهکده شیشه ای که هیچ موضوعی از نگاه ها دور نمی ماند، با اطلاع رسانی به موقع و صحیح به مردم، در جهت تقویت اعتماد عمومی گام بردارد و راه را بر ورود رسانه های بیگانه ببندد.

وی همچنین با بیان اینکه مردم از صدا و سیما انتظار مطالبه گری دارند، تصریح کرد: این روحیه پرسش و مطالبه گری باید از سوی رسانه وجود داشته باشد بر همین اساس هم از دستاوردها می گوییم و در کنار آن مشکلات و دغدغه های مردم را نیز منعکس می کنیم و از این طریق پل ارتباطی مردم با مسولان نیز هستیم و به موازات آن تلاش می شود با تولیدات متنوع امید و نشاط را در جامعه ایجاد نماییم.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز استان البرز در پایان این گفتگوی صمیمانه از پیشنهاد همکاری های مشترک صدا و سیما با فرمانداری کرج استقبال نمود. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز