میزبانی لیگ ملّت های والیبال اتفاق بسیار بزرگی است، قدرش را بدرستی بدانیم

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۸:۱۲
کد خبر: ۸۴۳۰۶۴
میزبانی لیگ ملّت های والیبال اتفاق بسیار بزرگی است، قدرش را بدرستی بدانیم
یدالله کارگرپیشه پیشکسوت خوشنام و یکی از چهره های مؤثر والیبال کشور و استان آذربایجان غربی گفت: بهترین استفاده را باید از میزبانی لیگ ملّت های والیبال کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، یدالله کارگرپیشه گفت: از اینکه استان و شهر زیبای ما ارومیه میزبان بالاترین سطح رقابت های وایبال دنیاست بسیار خوشحالیم و بی شک برگزاری شایسته این رویداد مهم جهانی شهر ارومیه را بعنوان یک منطقه مستعد و عاشق والیبال در ایران و البته مهمتر در جهان معرفی خواهد کرد.

وی افزود: بر این باورم که وجود تماشاگرانی پرشور و عاشق والیبال در ارومیه که بعنوان سرزمین عشاق والیبال در دنیا شناخته شده و نیز وجود ملّی پوشان زیادی از استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه در ترکیب تیم ملّی یکی دیگر از عوامل اعطای این میزبانی از سوی FIVB  به ما بود.

کارگرپیشه گفت: این مسابقات بیش از یک میلیارد بیننده دارد و و پخش زنده آن از شبکه های تلویزیونی کشورهای مختلف دنیا بهترین فرصت برای معرفی ارزش ها، فرهنگ غنی، ظرفیت ها و توانمندی های کشور و استان و شهر ماست.
پیشکسوت خوشنام والیبال کشورمان همچنین ادامه داد: آماده سازی، تکمیل و تجهیز و رفع نقایص مجموعه بزرگ 6000 نفری غدیر ارومیه برای این میزبانی بزرگ از دیگر امتیازات مثبت آن است که بواسطه برگزاری این مسابقات، سالن غدیر به بهترین حالت و کیفیت درآمده است.
یدالله کارگرپیشه حضور مسافران و گردشگران خارجی را موجب رونق چرخه هتلینگ و اقتصاد استان دانست و گفت: برگزاری هفته سوم دور گروهی لیگ ملت های والیبال آن هم با حضور تیم های صاحب نام مطرح لهستان، کانادا و روسیه بی شک همه نگاه ها را بسوی ارومیه جلب و جذب خواهد کرد و بواسطه برگزاری این مسابقات صدها گردشگر خارجی با استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه و پتانسیل های بالای آن آشنا خواهند شد.
کارگرپیشه ادامه داد: دوران اوج والیبال ما در زمان ولاسکو بود که شاهد مدیریتی منسجم و کارآمد در بدنه و ساختار تیم بودیم و آن زمان هم بهترین تیم های دنیا را شکست می دادیم.
وی گفت: پس از کواچ، لوزانو و اکنون کولاکویچ و پس از دورانی کم درخشش، تیم ملی قهرمان بازی های آسیایی شد و شاید گفت: تداوم و ثبات مدیریتی در رأس کادر فنی می تواند موجب انظباط تیمی و عملکرد بهتر ملّی پوشان ما شود و بازی های لیگ ملّت ها در ارومیه بهترین فرصت برای اوج گیری تیم ماست و امیدوارم با حمایت های انبوه تماشاگران خونگرم و عاشق والیبال در ارومیه بتوانیم امسال نتایج قابل قبولی بگیریم.
کارگرپیشه در خاتمه گفت: میزبانی لیگ ملت های والیبال اتفاق بزرگی است و باید بدرستی قدرش را بدانیم و از جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی زمینه ساز اعتلای کشورمان باشیم و البته باید گفت این مسابقات در ارومیه میزان علاقمندی نوجوانان و جوانان و حتی خانواده ها را به ورزش والیبال بیشتر و بیشتر خواهد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز