پایان دوره آموزشی نجات غریق و کبدی در کاشمر

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۰:۲۰
کد خبر: ۸۴۳۱۰۰
پایان دوره آموزشی نجات غریق و کبدی در کاشمر
رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر از برگزاری دوره آمادگی نجات غریق برای ناجیان غریق آقایان و بانوان و آشنایی با کبدی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدشایگان با اعلام این خبر گفت: اولین دوره آمادگی نجات غریق در سال جاری در کاشمر در دو بخش آقایان و بانوان طی یک‌روز ، دراستخر های بخش خصوصی کوثر و باران این شهرستان برگزار شد .
وی افزود: در این دوره بیش از۵۱ ناجی در دو بخش آقایان و بانوان با تدریس آقای باقرگلی مدرس رسمی فدراسیون و خانم بهمنی و خانم یحیایی بصورت عملی و تئوری cpr برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر تصریح کرد: برای اولین باراین دوره آموزشی درکاشمر برگزارو با هدف بالا بردن سطح آمادگی جسمی ناجیان غریق و آموزش حرکات جدید برگزار شد.
شایگان در خصوص کارگاه دانش افزایی یک روزه در رشته کبدی نیز اظهار کرد: کارگاه دانش افزایی رشته کبدی با هدف ارتقا سطح علمی و عملی و آماده سازی داوران جهت شرکت در آزمون ارتقاءاین رشته ورزشی برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر افزود: نفراتی از کاشمر و شهرستان های مجاور در این دوره یک روزه حضور داشتند که در دوبخش تئوری وعملی زیر نظرآقای طوسی به مرور قوانین و مقررات رشته کبدی و باز آموزی جدیدترین قوانین ودستورالعمل های داوری مطابق آخرین تغییرات و استانداردهای فدراسیون جهانی کبدی پرداختند.
شایگان با اشاره به علاقه مندی نوجوانان وجوانان کاشمری با این رشته قدیمی وسنتی منطقه، خاطر نشان کرد: نگاه ویژه ای به مباحث آموزشی و ارتقاء دانش فنی مربیان و داوران شهرستان خواهیم داشت.
وی ادامه داد:تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت اساتید برجسته این حوزه ضمن حفظ جایگاه کبدی شهرستان در استان به شمار ورزشکاران در سطوح کشوری و ملی افزوده و به قهرمان پروری این رشته کمک کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز