استاندار مرکزی:

تعامل سازمان استاندارد با صنعتگران تحقق شعار سال را به همراه دارد

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۱:۱۲
کد خبر: ۸۴۳۱۴۸
استاندار مرکزی گفت: تعامل و صمیمیت هرچه بیشتر سازمان استاندارد با تولید کنندگان و صنعتگران کلید تحقق رونق تولید در کشور و استان است.

به گزارش برنا از اراک ،  سید « علی آقازاده » روز سه شنبه در دیدار با کارکنان و مدیران اداره کل استاندارد استان مرکزی افزود: افزایش صمیمیت و تعامل سازمان استاندارد با تولیدکنندگان و صنعتگران رفع موانع، افزایش کیفیت کالاهای تولید داخلی، درآمد زایی و تحقق شعار سال را به همراه دارد.

وی ادامه داد: اختصاص اعتبار و هزینه در جهت استاندارد سازی سرمایه گذاری برای تولید کالاهای با کیفیت، استمرار تولید، حیات واحدهای صنعتی و افزایش درآمدهای اقتصادی برای واحدهای صنعتی استان است.

استاندار مرکزی گفت: نیاز است مسئولان اداره کل استاندارد استان افزایش اعتماد مردم به این اداره کل برای بهره گیری از نظرات جامعه را در دستور کار خود قرار دهند.

آقازاده افزود: افزایش اعتماد مردمی به استاندارد سازی، افزایش بهره مندی از نظرات جامعه و اصلاح استانداردها و افزایش کالاهای باکیفیت در کشور و استان را به همراه دارد.

وی با یادآوری وجود 11 آزمایشگاه در اداره کل استاندارد استان مرکزی خاطر نشان کرد: وجود این آزمایشگاه ها و آزمایشگاه های همکار آبروی اداره کل استاندارد استان بوده و باید حفاظت و به روز رسانی این واحدها در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

استاندار مرکزی افزود: افرادی که در آزمایشگاه های اداره کل استاندارد استان و آزمایشگاه های همکار فعالیت دارند در زمینه افزایش کیفیت تولیدات و محصولات واحدهای صنعتی و تولیدی استان برای افزایش حضور این کالاها در بازارهای داخلی و بین المللی تلاش کنند.

آقازاده از آزاد شدن باران شیخی نیز خبر داد و گفت: باران حدود یک ماه پیش روبوده شده بود که همان گونه که وعده داده شده بود با تلاش نیروی انتظامی امروز آزاد شد.

وی ادامه داد: باند ربایندگان باران شیخی در استان سیستان و بلوچستان دستگیر شده و این دختر هشت ساله ظرف مدت امروز و فردا به خانواده تحویل می شود.

استاندار مرکزی گفت: باران شیخی قربانی برخی مسائل مالی که بین خانواده این فرد و قاچاقچیان شده بود، که با تلاش پلیس، نیروهای امنیتی و قضایی ظرف مدت یک ماه آزاد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز