باشگاه های ورزشی برتر در تربت حیدریه معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۳:۲۲
کد خبر: ۸۴۳۱۷۲
باشگاه های ورزشی برتر در تربت حیدریه معرفی شدند
طی مراسمی با حضور سروش پور آزاد، سرپرست هیئت بدنسازی و پروش اندام استان، رئیس هیئت بدنسازی تربت حیدریه، اعضای هیئت وجمعی از قهرمانان بدنسازی و پرورش اندام شهرستان، از ۶ باشگاه ورزشی به عنوان باشگاه های برتر تربت حیدریه در سال ۹۷ تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سیدحمیدرضا امینی با بیان این خبر گفت: باشگاه های ورزشی در کنار اداره ورزش و جوانان به عنوان یکی از ارکان اساسی ترویج و توسعه ورزش همگانی فعالیت دارند که در برخی رشته ها نیز به تقویت بخش قهرمانی می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه به تاثیر فعالیت باشگاه های ورزشی در کاهش آسیب ها و ایجاد سلامت اجتماعی تاکید کرد و گفت: کلیه باشگاه های ورزشی به عنوان بخش خصوصی و تحت نظارت اداره ورزش و جوانان فعالیت می‌نمایند و سلامت اماکن ورزشی و فعالیت مطلوب آنها از مهمترین نکات مورد توجه این اداره است که بر همین اساس تمامی باشگاه ها توسط تیم نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در شهرستان مورد ارزیابی قرار میگیرند.

امینی افزود: عدم توزیع و فروش هرگونه مواد نیروزا، استفاده از مربیان دارای کارت رسمی، مجوزهای معتبر، فضای استاندارد ورزشی، بیمه مسئولیت مدنی و سازماندهی ورزشکاران در قالب بیمه ورزشی از مهمترین مواردی است که باشگاه های ورزشی ملزم به رعایت آن می باشند.

وی اضافه کرد: در تربت حیدریه بیش از ۲۰ باشگاه ورزشی در رشته های بدنسازی و پرورش اندام و رشته های همگانی در دوبخش بانوان و آقایان فعالیت دارند که با لحاظ نمودن موارد ذکر شده تعداد شش باشگاه ورزشی به عنوان باشگاه های برتر سال ۹۷ معرفی و در نشستی با حضور سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از مدیران این باشگاه ها تقدیر شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: با بررسی به عمل آمده باشگاه های پارت، انرژی و پارسیان در بخش مردان و سه باشگاه اسطوره، آرنا و پارس بانو نیز در بخش بانوان توانستند عنوان باشگاه ورزشی برتر تربت حیدریه را در سال گذشته به خود اختصاص دهند.

گفتنی است؛ بیش از ۶۰ باشگاه ورزشی در رشته های مختلف کوه نوردی، شطرنج، بدنسازی و پرورش اندام، همگانی، فوتبال، اسکیت، ورزش های رزمی، بیلیارد، تیراندازی و ورزش های زورخانه ای در تربت حیدریه در دو بخش آقایان و بانوان فعال می باشند که در رشته های بدنسازی و پرورش اندام، و رشته های همگانی همچون آمادگی جسمانی، ایروبیک، یوگا، ۱۰ باشگاه ویژه آقایان، ۲۱ باشگاه ویژه بانوان و ۲۷ باشگاه بصورت مشترک به فعالیت مشغول هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز