برگزاری مسابقات پاکت بیلیاردبانوان استان در مشهد

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۳:۲۲
کد خبر: ۸۴۳۱۸۴
برگزاری مسابقات پاکت بیلیاردبانوان استان در مشهد
سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس از برگزاری دومین دوره مسابقات ناین بال بانوان استان طی روز های 14 و 15 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمزه حکیم پور در این خصوص گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای دومین بار، بانوان استان در این رشته به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: امیدواریم این اتفاق بتواند شروع خوبی برای پیشرفت بانوان در رشته های بیلیاردی باشد و همین طور بتوانیم شاهد حضور پرشور بانوان استان خراسان درتیم ملی باشیم.

سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس بیان کرد: این مسابقات با حضور ۱٠ ورزشکار از شهرهای مشهد و نیشابور به صورت دو حذفی و در دو روز در باشگاه ماهان مشهد صورت گرفت.

حکیم پور همچنین با اشاره به نحوه برگزاری مسابقه در روز دوم اظهار کرد: در این مسابقات، بازی ماقبل فینال، به صورت چهار فریم از هفت فریم و بازی فینال به صورت پنج فریم از نه فریم برگزار و درنهایت ١٨مسابقه برگزار شد.

وی در خصوص سطح برگزاری مسابقات تاکید کرد: اهمیت این مسابقات در برگزاری آن توسط بانوان است، در این مسابقات از۴ داور بانوی بومی استان خانم ها، عفت رضوی، فاطمه اسکندری، سعیده طاهری وفاطمه پور اشرف بهره بردیم.

سرپرست هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس افزود: در نهایت نیلوفر سلطان پور ،بهار نظامی ومحبوبه پیروی مقام اول تا سوم را کسب که با لوح سپاس و جوایز نقدی از مقام آوران تقدیر گرددید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز