کشف بیش از ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان استان

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۴:۳۷
کد خبر: ۸۴۳۳۲۶
کشف بیش از ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان استان
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از 14 هزار لیتر سوخت قاچاق طی یک هفته گذشته توسط مرزبانان این استان خبر داد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای  برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق شدند.

سردار جان‌نثار در تکمیل این خبر گفت: مرزبانان این فرماندهی با تجسس دقیق و مستمر و همچنین تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از 14 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش 780 میلیون و 340 هزار ریال را طی هفته گذشته کشف نمایند.

عالی ترین مقام مرزبانی استان ضمن تأکید بر جلوگیری از خروج سرمایه ملی و مردمی کشور اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در پست های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها 14 هزار و 188 لیتر سوخت قاچاق را کشف نمایند و ضمن تشکیل پرونده متخلفین را تحویل مراجع قضایی دهند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی گفت :پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه های ملی کشورمان را به خارج از مرزها انتقال بدهند.

 

نظر شما