جلسه هماهنگی برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در البرز

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۳۳:۳۹
کد خبر: ۸۴۳۴۲۳
جلسه هماهنگی برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در البرز
​مدیرکل دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان باحضور در البرز گفت: المپیاد استعدادهای برتر ورزش به عنوان یک برنامه ی عملیاتی و کاربردی در سطح کلان کشور ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احمد سعادتمند مدیرکل دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان باحضور در جلسه هماهنگی برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که بعد از ظهر امروز در اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد، اظهار کرد: تقریبا هر روز در وزارت ورزش و جوانان یک خبر خوب و موفقیت آمیز از ورزش استان البرز را می شنویم که این نتیجه تلاش مدیران، همکاران و هیئتهای ورزشی استان است.

وی با بیان این که "هیئتهای استانی بدون هیچ چشم داشتی برای توسعه ورزش استان تلاش می کنند" ادامه داد: البرز استانی کاملا ورزشی است و شما سکان دار آن هستید.

سعادتمند با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور عنوان کرد: این مسابقات تنها برنامه ای بود که بودجه و اعتباراتش برای تمام کشور یک رقم و کاملا عادلانه بود.

وی خاطرنشان کرد: این المپیاد در بحث وحدت اقوام، ایجاد شور و نشاط در جامعه و پشتوانه سازی برای آینده ورزش کشور موثر بوده است.

مدیرکل دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: المپیاد استعدادهای برتر ورزش به عنوان یک برنامه ی عملیاتی و کاربردی در سطح کلان کشور ثبت شده است و از این پس بطور منظم تداوم خواهد داشت.

وی با بیان این که "المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور امسال در ۸۰ رشته برگزار خواهد شد" تاکید کرد: وظیفه و ماموریت اصلی ما در این المپیاد استعدادیابی است.

سعادتمند خواستار توجه بیشتر به ورزش بانوان شد و تصریح کرد: البرز یکی از بهترین استانهای کشور در حوزه ورزش و جوانان است و امیدواریم البرز با کمک هیئتهای ورزشی جایگاهی فراتر در سال ۹۸ بدست آورد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز