سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان:

۸۵هزار ورزشکار در کرمانشاه ضامن جامعه ای سالم است

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۷:۱۵
کد خبر: ۸۴۳۴۳۳
۸۵هزار ورزشکار در کرمانشاه ضامن جامعه ای سالم است
سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه: وجود 85 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان کرمانشاه، ضامن ایجاد جامعه ای بانشاط، سالم و با بهره وری بالا در کار و زندگی شخصی است. ساخت اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران امسال در کرمانشاه به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، امید قادری سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت: هرچند در حال حاضر هیات پزشکی ورزشی استان خدمات ویژه‌ای را در بخش‌های ارتوپدی، تغذیه ورزشی، توانبخشی، فیزیوتراپی، انجام معاینات سلامت، تست های پزشکی ورزشی و ... به آحاد جامعه ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی ارائه می دهد، اما با افزایش تعداد ورزشکاران استان نیازمند گسترش این فضا هستیم.


سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت: از سال گذشته ساخت اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران با مساحت دو هزار متر مربع و با اعتبار 40 میلیارد ریال آغاز شد. طبق برنامه ساخت این آکادمی اواخر امسال به پایان می رسد و باتوجه به اینکه هزینه احداث این آکادمی توسط ورزش و جوانان استان پرداخته شده، امیدواریم فدارسیون نسبت به تجهیز آن مساعدت لازم را داشته باشد.

او ادامه داد: کمیته آموزش و پژوهش هیات پزشکی ورزشی استان در سالهای گذشته در تعاملی مطلوب و سازنده با باشگاه های ورزشی امکان بهره مندی ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان ورزشی را از خدمات آموزشی فراهم نموده، لذا با راه اندازی آکادمی پزشکی ورزشی استان خدمات نوین آموزشی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا را خواهیم داشت. همچنین در این آکادمی  دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت، سمینارهای علمی و آموزشی و همایش های مشترک با نهادهای علمی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

دکتر قادری گفت: یکی از ماهیت های احداث این آکادمی توسعه آموزش برای پیشگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران و توسعه سلامت آنهاست، افزود: همچنین در این آکادمی پایگاه اطلاعات پزشکی ورزشکاران استان ایجاد خواهد شد.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت: وجود 85 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان کرمانشاه، ضامن ایجاد جامعه ای بانشاط، سالم و با بهره وری بالا در کار و زندگی شخصی است، همچنین ارائه خدمات پزشکی ورزشی و آموزشی به این جامعه نیازمند حمایت و همراهی همه مسوولین استان و به ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز