معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

سال گذشته ۱۵ هزار نفر در دوره‌های آموزشی هلال احمر شرکت کردند

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۸:۵۶
کد خبر: ۸۴۳۵۸۹
سال گذشته ۱۵ هزار نفر در دوره‌های آموزشی هلال احمر شرکت کردند
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: سال گذشته ۱۵ هزار و ۹۲۷ نفر در دوره‌های مختلف آموزشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل شرکت کرده اند.

به گزارش برنا،نصرالله باقری، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناسبت هفته هلال احمر با تشریح عملکرد سال ۹۷ این معاونت گفت: سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۶۳ نفر در دوره‌های عمومی و ۶۹۶ نفر در دوره‌های تخصصی جمعیت هلال احمر استان شرکت کرده اند.

وی افزود: ۵۲۷ دوره آموزش عمومی و ۳۱ دوره آموزش تخصصی در طول سال ۹۷ توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل برگزار شده است.

باقری با اشاره به اینکه ۲۲۹ دوره ۲۲ ساعته حضوری برگزار شده و ۶ هزار و ۹۷۲ نفر در این دوره‌ها حضور یافته اند، ادامه داد: ۱۰۷ دوره ۲۲ ساعته نیمه حضوری هم برگزار شده که هزار و ۵۱۲ نفر در این دوره‌ها شرکت کرده اند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به برگزاری ۷۹ دوره کمک‌های اولیه ۴۰ ساعته پایه داوطلبی با شرکت ۲ هزار و ۴۶۰ نفر تصریح کرد: ۱۱۲ دوره آموزش همگانی امداد و کمک‌های اولیه ۸ ساعته (دادرس) با حضور هزار و ۴۱۹ نفر هم در سال گذشته برگزار شده است.

باقری با اشاره به اینکه ۵ دوره تخصصی مقدماتی نجات با حضور ۱۱۱ نفر برگزار کردیم، افزود: ۱۴ دوره تخصصی مقدماتی امداد هم برگزار کردیم که در آن ۲۸۶ نفر شرکت کرده بودند.

وی گفت: ۴ دوره تخصصی مراقبت‌های پیش بیمارستانی و ۴ دوره تخصصی نجات در حوادث جاده‌ای برگزار شد که در اولی ۱۰۶ نفر و در دومی ۱۰۹ نفر شرکت کرده بودند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه دوره‌های آموزشی نجات در بهمن، نجات در ارتفاع و فضای معلق، پشتیبانی در عملیات و تخصصی اسکان اضطراری هر کدام یک دوره برگزار شده است، افزود: در این دوره‌ها به ترتیب ۱۶، ۱۸، ۲۵ و ۲۵ نفر شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۸ نفر در ۷ دوره ضمن خدمت همکاران شرکت کرده بودند، افزود: ۲ هزار و ۵۹۱ نفر در ۹۰ دوره طرح خادم، ۲۵ نفر در دو دوره تربیت مربی کد ۳ و ۶۴ نفر در سه دوره آزمون ارزیابی مربیان کد ۳ شرکت کرده بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز