همراهی همه می‌تواند به برگزاری هرچه باشکوه‌تر لیگ ملت ها در ارومیه کمک کند

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۵:۳۴
کد خبر: ۸۴۳۶۷۰
همراهی همه می‌تواند به برگزاری هرچه باشکوه‌تر لیگ ملت ها در ارومیه کمک کند
پیشکسوت والیبال ارومیه همراهی همه را برای برگزاری هر چه باشکوه تر خواستار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رسول بنایی کیا پیشکسوت والیبال درخصوص میزبانی ارومیه و آخرین شرایط این شهر برای لیگ ملت های والیبال گفت: قبلا میزبانی مسابقات AVCCupدر ارومیه داشتیم ولی اکنون با توجه به میزبانی از مسابقات جهانی و کشورهای مطرح جهان و اینکه سطح مسابقات نیز مشخصا بالاتر از مسابقات آسیایی است باید برخی اصول و استانداردها را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون جهانی والیبال برای این مسابقات حساسیت های ویژه دارد و در این خصوص وضعیت امکانات سالن، رختکن، سالن بدنسازی و ... آماده سازی می شود.

وی در مورد تجهیز بخش فنی سالن نیز گفت: تجهیز بخش های فنی سالن از جمله آنتن و توپ ها با هماهنگی با فدراسیون بزودی دریافت خواهدشد ضمن اینکه لیدرها، خط نگه دارها و منشی های الکترونیکی نیز برای آمادگی برای حضور در این مسابقات، به مسابقات والیبال دانشگاهی استان نیز حضور یافتند.

این پیشکسوت والیبال خاطر نشان کرد: مطمئن هستیم تمام شرایط برای میزبانی ایده آل این مسابقات فراهم خواهد شد و با حضور پرشور هواداران مسابقاتی خاطره انگیز را رقم بزنیم.

بنایی گفت: همچنین در راستای حضور همه جانبه، از پیشکسوتان والیبال ارومیه نیز برای حضور در مسابقات دعوت به عمل آمده و از هواداران نیز درخواست داریم با توجه به نمایش امنیت این منطقه و شهر ارومیه که یکی از دلایل میزبانی ارومیه در این مسابقات است، با تشویق و حمایت تیم ها، شرایط خوب و خاطره انگیزی رقم بزنند.

بنایی اظهار کرد: پخش مسابقات برای صدها میلیون بیننده تلویزیونی و همچنین مطرح شدن نام ارومیه، می تواند در پیشرفت اقتصاد و گردشگری این شهر موثر باشد..

این پیشکسوت والیبال در خاتمه گفت: انتظار داریم با همکاری و همیاری همه مردم، مسئولین، رسانه ها و ... شاهد برگزاری مسابقات خاطره انگیز لیگ ملت ها در ارومیه باشیم.

نظر شما