نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

مخالف استیضاح وزیر ورزش و جوانان هستم/ نتایج خوبی در ورزش و اقدامات ارزشمندی در حوزه جوانان صورت گرفته

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۷:۲۱
کد خبر: ۸۴۳۶۸۷
مخالف استیضاح وزیر ورزش و جوانان هستم/ نتایج خوبی در  ورزش و اقدامات ارزشمندی در حوزه جوانان صورت گرفته
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با نگاه به عملکرد ورزش کشور بخصوص در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های المپیک و جهانی، مخالف استیضاح وزیر ورزش و جوانان هستم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، روح‌الله حضرت‌پور نماینده ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه مخالف استیضاح وزیر ورزش و جوانان است، گفت: شرایط بین‌المللی و شرایط کشور به قدری حساس است که لازم است در داخل کشور و در بطن حاکمیت اتحاد و همدلی داشته باشیم و اهمیّت وضعیت مسائل جوانان و ورزش کشور آنقدر زیاد است که نباید هر روز در رده‌های بالای مدیریتی ورزش و جوانان دچار تغییر و تحول شویم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته نتایج خوبی در بخش ورزش و اقدامات ارزشمندی در حوزه جوانان در طول مدّت مسئولیت دکتر سلطانی فر در رأس وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته که نوید روزهای خوبتری را برای آینده ورزش و جوانان کشورمان می دهد لذا با این وجود معتقدم اگر مشکلاتی هم باشد، می توان در فضایی هم افزا و همدل و در چارچوب قوانین آن را مرتفع نمود.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با همراهی و حمایت نمایندگان مردم در خانه ملّت، گام های بزرگی در راستای توسعه و اعتلای ورزش و جوانان کشور برداشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز