مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد:

احتمال وقوع سیلاب در استان اردبیل

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۲:۲۰
کد خبر: ۸۴۳۶۹۲
احتمال وقوع سیلاب در استان اردبیل
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی طی پنجشنبه و جمعه 19 و 20 اردیبهشت 1398 در 5 استان هشدار داد.

به گزارش برنا، احد وظیفه مدیر پیش‌بینی و هشدار این سازمان گفت: با اشاره به ورود سامانه بارشی از ظهر پنجشنبه 1398/2/19 از غرب  کشور  و آغاز بارش بصورت رگبار باران  گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی، افزود: با افزایش  ناپایداری فصلی جو،  احتمال وقوع تگرگ  و سیلاب ناگهانی در دره ها و مناطق کوهستانی  وجود دارد.

ساکنان استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، نیمه جنوبی آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، همدان، کرمانشاه، لرستان و ایلام طی پنجشنبه 98/02/19 و استان‌های اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی  و دامنه های البرز مرکزی در شمال استان های تهران و البرز و قزوین طی جمعه 98/02/20  توصیه نمود: احتیاط لازم را در عبور و توقف مناطق کوهستانی به عمل آورند.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت بارش‌ها  بصورت رگبار باران  گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی می‌باشد، نسبت به احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی طی پنجشنبه در کردستان، شمال غرب  همدان، زنجان، جنوب آذربایجان شرقی و جمعه در استان اردبیل، نیمه شرقی آذربایجان شرقی هشدار داد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز