معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین خبرداد؛

تخصیص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پل امام رضا (ع)

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۲:۰۶
کد خبر: ۸۴۳۷۰۶
تخصیص ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پل امام رضا (ع)
محمد علمی از اختصاص 80 میلیارد ریال جهت تکمیل تقاطع غیر هم سطح پل امام رضا (ع) در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدعلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: پل طبقاتی امام رضا (ع)  به عنوان نخستین پل طویل استان به طول 2 هزار متر و دومین پل طویل صندوقه‌ای بعد از پل صدر در کشور است که به روش طره  متعادل اجرا شده است.

وی افزود: تقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) با هدف تسهیل در عبور و مرور و روانسازی ترافیک غرب و شرق شهر و افزایش ظرفیت ترافیکی بلوار جمهوری اسلامی به عنوان کمربندی جنوبی شهر، برقراری ارتباط بین تقاطع غیر همسطح ابوترابی و بلوار جمهوری در راستای تکمیل رینگ شرقی و کاهش حجم ترافیک میدان تهران قدیم در حال احداث است.

علمی در ادامه تاکید کرد: جایگاه شهر قزوین در ترانزیت مسافر و کالا در کشور بر کسی پوشیده نیست و وجود کمربندی و رینگ شهری در ایفای این نقش، لازم و ضروری است و کمبود آن بر اهمیت این موضوع خلل وارد کرده  و مشکلات ترافیکی عمده ای را به وجود می آورد، از این رو در راستای تکمیل بخشی از طرح جامع شهری و منطبق با طرح جامع حمل و نقل و ترافیک که به تصویب شورای عالی ترافیک رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار در خصوص میزان اعتبارات اختصاص یافته گفت: این پروژه در سال 97 با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به پیشرفت فیزیکی 95 درصد رسید و برای سال جاری نیز اعتبار 80 میلیارد ریالی برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز