استاندار کردستان:

کارهای فرهنگی در توسعه نقش آفرین است

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۱:۳۲
کد خبر: ۸۴۴۱۱۶
کارهای فرهنگی در توسعه نقش آفرین است
استاندار کردستان ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگی شهرداری سنندج این فعالیت ها را نقش آفرین در توسعه دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان که به موضوع ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم  مراحل ثبت جهانی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی انجام شود و در این راه همگان باید همکاری همه جانبه داشته باشند.
وی با بیان اینکه پیشینیان ما کارهای بسیار خوبی انجام داده اند اما ما برای ثبت آنها اقدام نکرده ایم، گفت: با توجه به اینکه فرهنگ در توسعه بسیار نقش آفرین است باید در این حوزه ها تلاش بیشتری کنیم.
مرادنیا اضافه کرد: کردستان دارای یک پیشینه غنی فرهنگی است و توقع دارم مجریان بصورت جدی وارد عرصه شوند.
وی پرهیز از تنگ نظری در کارهای فرهنگی را مهم ارزیابی کرد و افزود: ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی برای استان حایز اهمیت است و حتما این اقدام نتایج بسیار خوبی برای استان در پی خواهد داشت.
مرادنیا همچنین ضمن تقدیر از کارهای فرهنگی شهرداری سنندج و شورای شهر اظهار داشت: شهرداری سنندج در دو سال گذشتە کارهای ارزشمندی در بخش فرهنگ انجام دادە کە جای تشکر دارد و انتظار می رود کماکان این اقدامات تداوم داشتە باشد.
استاندار کردستان همچنین بر ضرورت استفادە از همفکری اساتید موسیقی کردی در ثبت شهر سنندج بە عنوان شهر خلاق موسیقی نیز تاکید کرد و ادامە داد: لازم است بە نحوی برنامە ریزی شود کە در ایام عید فطر یک کنسرت بزرگ موسیقی در آبیدر برگزار و تبلیغات وسیعی نیز در سطح کشور برای فضا سازی انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز