استاندار کردستان:

مردم توقع دارند با تغییر مدیریت، سیستم خدمت رسانی هم تغییر کند

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۹:۱۰
کد خبر: ۸۴۴۱۱۹
استاندار کردستان در دیدار با رییس جدید و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار داشت: مردم توقع دارند با تغییر مدیریت، در سیستم خدمت رسانی هم تغییر و تحول ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان، یادآور شد: حمایت از نیروهای بومی و اهل سنت، رویکرد دکتر روحانی بوده و من هم تلاش کردم این رویکرد را در استان پیش ببرم و همه باید سعی کنیم این ذهنیت را که نیروهای اهل سنت در حاشیه باشند، پاک کنیم. 
وی خاطرنشان کرد: در انتخاب مدیران تعصبی روی شیعه و سنی بودن افراد نیست بلکه ملاک، انسانیت، خدمت و توجه به مردم و تلاش در راستای مصالح ملت و کشور است. 
مرادنیا تعدد فرق و شاخه های مختلف به نام اسلام را یادآور شد و افزود: ما در استان حاشیه ای با هم نداریم و باید در کنار هم باشیم تا ان شاالله فرزندان کردستان به جایگاه و منصب شایسته ای در سطح کلان کشور دست یابند.
وی در ادامه تاکید کرد: سیستم استانداری و شخص استاندار  در راستای خدمت به مردم و توسعه استان همراه و حامی همه مدیران است. 
استاندار کردستان در این خصوص افزود: به موقع خدمت کنید و به موقع کمک و همراهی بخواهید، من در کنار شما خواهم بود چرا که این استان در ابعاد مختلف به توجه نیاز دارد. 
بهمن مرادنیا در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات سیامک واحدی، انتصاب وحید یوسفی نژاد را به ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان تبریک گفت و اظهار داشت: ان شاالله خدمات به یاد ماندنی از دوران مدیریت شما در استان به یادگار بماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز