علی رحمتی خبر داد:

استقبال از فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی در استان اردبیل

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۹:۵۰
کد خبر: ۸۴۴۵۱۲
استقبال از فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی در استان اردبیل
علی رحمتی در بازدید از شرکت های حمل و نقل بین المللی اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر 9 شرکت حمل و نقل بین المللی کالا در سطح استان فعال است.

به گزارش برنا،عضو شورای ترافیک استان تاکید کرد: فعالیت این شرکت ها در حوزه حمل و نقل کالاهای وارداتی، صادراتی و ترانزیتی است که در صادرات، مبدا ایران و مقصد کشورهای خارجی، در واردات مبدا کشورهای خارجی و مقصد ایران و در ترانزیت حمل کالا مابین دو کشور خارجی و با عبور از ایران است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان ادامه داد: علاوه بر این یک شرکت مسافربری بین المللی و یک شعبه شرکت بین المللی مسافربری نیز در استان فعالیت دارند که در حوزه حمل و نقل مسافر از ایران به مقصد آذربایجان، ترکیه و عراق فعالیت دارند.
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: توسعه شرکت های حمل و نقل در استان همچنان مورد استقبال است و علاقه مندان می توانند در آزمون های سالانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت دریافت مجوز تاسیس شرکت کنند.
 رحمتی افزود: افراد متقاضی باید حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و سابقه حمل و نقل عمومی را داشته باشند و در صورت قبولی از آزمون که در سایت سازمان اعلام می شود می توانند مجوز تاسیس شرکت دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز