معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار؛

رفع تصرف از حدود ۱۹۷.۶ هکتار از اراضی ملی شهرستان سبزوار در سال ۹۷

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۳:۵۴
کد خبر: ۸۴۴۵۳۹
رفع تصرف از حدود ۱۹۷.۶ هکتار از اراضی ملی شهرستان سبزوار در سال ۹۷
معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار از رفع تصرف از حدود 197.6 هکتار از اراضی ملی شهرستان سبزوار در سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سبزوار، علی اصغر استیری با اعلام این خبر گفت: در راستای صیانت و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و توجه ویژه به دفاع موثر در پرونده های حقوقی و کیفری مربوطه و پیگیری در جهت صدور اجراییه و رفع تصرفات از این اراضی از تیرماه سا ل گذشته تا کنون حدود یکصد رای در حوزه صیانت از اراضی ملی به نفع این اداره صادر شده که نتیجه آن ابقاء و مصون ماندن حدود 197.6 هکتار از اراضی ملی این شهرستان به ارزش حدود سیصد میلیارد تومان بوده است.

وی در ادامه در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه پیشگیری از وقوع جرم گفت: همچنین به جهت کوتاه کردن دست زمین خواران و گرفتن هر گونه بهانه از آنان برای 16 هکتار از اراضی ملی و دولتی سند تک برگ اخذ و 70 مورد نیز درخواست سند صورت گرفته است.

وی به حمایت دستگاه قضایی در برخورد با زمین خواران اشاره کرد و گفت: همچنین رفع تصرف فوری از 33 هزار مترمربع از اراضی ملی، موجب جلوگیری از افزایش پرونده های ورودی به دستگاه قضا و اطاله دادرسی شده است.

استیری تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه میتوان به ایجاد دبیرخانه ای در اداره راه و شهرسازی جهت اجرای طرح شمیم با هدف ثبت اسناد با هدف ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی ملی و دولتی محدوده و حریم شهر نام برد که گامی مثبت در زمینه صیانت از اراضی ملی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز