مبارزه پدیده برای آسیایی شدن

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۷:۵۶
کد خبر: ۸۴۴۵۴۷
مبارزه پدیده برای آسیایی شدن
تیم فوتبال سپاهان اصفهان از هفته ما‌قبل پایانی لیگ برتر روز شنبه 21 اردیبهشت‌ماه در حالی در مشهد مهمان پدیده است که تیم میهمان برای آسیایی شدن تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز شنبه 21 اردیبهشت‌ماه در دیداری از هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود پدیده شهر خودرو خواهد رفت.

طلایی‌پوشان که در کورس قهرمانی با پرسپولیس هستند و رقابت سخت و تنگاتنگی با این تیم دارند، برای ادامه رویا‌پردازی خود در لیگ برتر و زنده ماندن شانس قهرمانی تا هفته آخر، باید هر 3 امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کنند؛ البته شکست در این دیدار هم می‌تواند علاوه بر قهرمانی، شانس کسب سهمیه را نیز از سپاهان بگیرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در 8 هفته اخیر تنها یک شکست در کارنامه دارند و 4 پیروزی کسب کرده‌اند؛ نکته مهم‌تر اما در تیم سپاهان یک‌دلی و اتحاد بازیکنان و کادر فنی برای به پایان رساندن خوش لیگ برتر و جام حذفی است که سبب ایجاد روحیه جنگندگی می‌شود.

پدیده هم که بعد از شکست برابر نساجی مازندران شانس کمی برای کسب سهمیه آسیا داشت اما با دو پیروزی اقتصادی یک بر صفر مقابل استقلال و سایپا دوباره در کورس قرار گرفتند و در صورت برتری برابر سپاهان شانس بالایی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.

در 9 دیدار برگزار شده بین این دو تیم سپاهان با 4 پیروزی عملکرد بهتری نسبت به پدیده با 3 برد دارد و 2 بازی نیز به تساوی انجامیده است؛ بازی رفت دو تیم در ورزشگاه نقش‌جهان با برتری یک بر صفر طلایی‌پوشان همراه بود.

در مجموع 9 دیدار برگزار شده بین دو تیم 18 گل به ثمر رسیده است که سهم طلایی‌پوشان 9 گل بوده است و پدیده نیز 9 گل به ثمر رسانده است.

این بازی از ساعت 21:30 روز شنبه و در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز می‌شود و علی‌رضا فغانی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و محمد‌رضا ابوالفضلی، علی‌رضا ایلدروم، رضا عادل، علی میرغفاری و محمد‌جواد مداح نیز وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ ناظر داوری هم علی‌رضا کهوری خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز