امام جمعه گرگان:

ذات دروغگویی آمریکا در برجام ثابت شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۹:۴۷
کد خبر: ۸۴۴۵۸۰
ذات دروغگویی آمریکا در برجام ثابت شد
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به اظهارات شب گذشته ترامپ و اظهار تمایل وی برای مذاکره با ایران گفت: این سخنان فریب است زیرا آنها نقش و ماهیت (دروغگوی) خود را در برجام نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار داشت: اگر دولت آمریکا راست می گوید و به فکر مردم ایران است، دست از تحریم و فشار بردارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: تحریم ها حتی در سیل اخیر اجازه نداد کمک های ایرانیان مقیم کشورشان به دست هموطنان سیل زده برسد.
نورمفیدی با بیان اینکه ترامپ به زعم خود سعی دارد ملت ایران را به شورش وا داشته و در اتاق فکرشان علیه مردم ما طرح و برنامه ریزی کند، اضافه کرد: بزرگنمایی تحریم اقتصادی، بی فایده جلوه دادن مقاومت، مایوس کردن جوانان، ایجاد شایعه پراکنی و تحرکات بیرونی و داخلی در کنار ذخیره سازی کالاهای اساسی توسط خود مردم و مسائلی از این قبیل برنامه های اتاق فکر آمریکا است.
نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین به سخنان رییس جمهوری و بیانیه شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد و گفت: هرچند آمریکا زیر قول و امضای خود زد و بدعهدی و پیمان شکنی خود را به دنیا ثابت کرد اما ایران همچنان متعهدانه عمل می کند.
نورمفیدی خاطرنشان کرد: البته کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس هم باید تکلیفشان را روشن کنند که می خواهند در زمین آمریکا بازی کنند یا به تعهداتشان پایبند باشند.
خطیب جمعه گرگان همچنین با تبریک ماه مبارک رمضان روزه خواری در ملاء عام را نکوهش کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز