سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پلدختر در گفت وگو با برنا:

آسیب های اجتماعی جوانان سیل زده پلدختری را تهدید می کند /ایجاد زمین چمن طبیعی خواسته اهالی فوتبال پلدختر است /تیم های لیگ برتری ما مکانی برای فعالیت فوتبالی ندارند

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۴:۳۳
کد خبر: ۸۴۴۵۸۶
آسیب های اجتماعی جوانان سیل زده  پلدختری را تهدید می کند /ایجاد زمین چمن طبیعی خواسته اهالی فوتبال پلدختر است /تیم های لیگ برتری ما مکانی برای فعالیت فوتبالی ندارند
عباس دارایی به برنا گفت: در حال حاضر آسیب های اجتماعی جوانان پلدختری را تهدید می کند زبرا نه فضای سبزی برای تفریح و نه مکانی برای ورزش وجوددارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛دارایی روز شنبه  در این گفت وگو با اشاره به سیل اخیر در پلدختر ،اظهار کرد:عمده خسارات سیل ۱۲فروردین بر مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر وارد شد.

او افزود: در حال حاضر آسیب های اجتماعی جوانان پلدختری را تهدید می کند زیرا نه فضای سبزی برای تفریح و نه مکانی برای ورزش وجوددارد.

دارایی   تصریح کرد:  چرا در سال های گذشته تمهیدات لازم برای تمرکز زدایی از ساخت اماکن ورزشی در یک نقطه از شهر برداشته نشده و با وجود اراضی با کاربری ورزشی در چند نقطه شهر اما مکانی غیر از مکان فعلی برای توسعه زیرساخت های ورزشی برداشته نشده است.

دبیر سابق هیئت فوتبال پلدختر  ادامه داد: در اسلام آباد (رحیم آباد )و سراب حمام زمین برای ساخت اماکن ورزشی وجود داشت اما ما به تنها زمین فوتبال شهر بسنده کردیم و امروز شاهد هستیم یک سیل ورزش پلدختر را نابود کرده و اثری از زمین فوتبال نیست.

این مربی Dفوتبال آسیا   با بیان اینکه  پلدختر در حال حاضر به زمین فوتبال با چمن طبیعی و سالن مسابقاتی استاندارد و مجموعه خوابگاهی و همچنین یک ساختمان اداری استاندارد نیاز دارد ،خاطر نشان کرد: آب و هوای پلدختر گرمسیری است به همین خاطر ایجاد زمین مصنوعی در این آب و هوا اصلا مناسب نیست و با عنایت به وجود آب رودخانه در ضلع شرقی مجموعه و همچنین خواست اهالی فوتبال باید ایجاد زمین چمن طبیعی با پیست تارتان در دستور کار وزارت ورزش قرار گیرد .

به گفته دارایی در صورتی که وزارت ورزش اهتمام کند می توان از سیل اخیر به عنوان یک فرصت برای ورزش پلدختر استفاده کرد.

 سرمربی پرسپولیس پلدختر در بخش دیگری از گفته های خود یادآورشد:  در حال حاضر تیم های پرسپولیس و کشکان رود نمایندگان پلدختر در لیگ برتر لرستان ،بانوان قهرمان و نماینده استان در مسابقات زیر گروه فوتسال کشور و فرهنگ و ستارگان و اتحاد در سه رده نونهالان و  نوجوانان و جوانان هیچ مکانی برای فعالیت فوتبالی ندارند و نمی توانند در نبود زمین فوتبال و مشکلات راه ارتباطی عازم مسابقات کشوری و استانی شوند .

او بازسازی زمین فوتبال و استخر و تجهیز مجدد خانه کشتی و ترمیم سالن های سرپوشیده را  اولویت اصلی ورزش پلدختر عنوان کرد وگفت: اهالی فوتبال خود پای کار هستند و اگر تامین اعتبار شود بازسازی زمین چمن در سریع ترین زمان ممکن امکان پذیر خواهد بود .

عباس دارایی با بیان اینکه نوع نگاه مدیران ورزش به جامعه ورزش پلدختر باید یک نگاه حمایتی باشد  یادآورشد: از جناب دکتر عزیز پورمدیرکل  و معاونین  اداره کل ورزش وجوانان استان  هیات روستایی و روسای هیات ها و اهالی ورزش به خاطر فعالیت هایشان در قرارگاه و توزیغ غذای گرم و برداشتن گل و لای از مجموعه تشکرمی کنم همچنین  ازخبرگزاری  برنا به واسطه فعالیت های مستمر در ایام سیل نیز سپاسگذارم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز