استاندار اردبیل :

بروکراسی های زاید در استعلام معادن باید حذف شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۳:۴۱
کد خبر: ۸۴۴۹۵۵
بروکراسی های زاید در استعلام معادن باید حذف شود
رییس شورای معادن استان از اصلاح محدوده معادن فلزات مشگین شهر در سازمان تقسیمات کشوری خبر داد و گفت : در صدور مجوزهای اکتشاف و بهره برداری معادن ٬ شرایط اجتماعی منطقه باید لحاظ شود.

به گزارش برنا،استاندار اردبیل که در جلسه شورای معادن استان سخن می گفت٬ افزود : استعلام های مربوط به معادن باید در حداقل ترین زمان و به سرعت انجام گیرد تا روند اخذ مجوز مشمول بروکراسی های زاید اداری نشوند و در این خصوص تشکیل بانک اطلاعاتی دستگاه ها اعم از نقشه کامل و مشخص نمودن حریم های مربوطه جهت پاسخ به استعلام ها ضروری است .

اکبر بهنام جو٬ در ادامه از برطرف شدن مشکل ۱۰ طرح غیر معدنی متداخل در محدوده اکتشافی خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام گرفته از شورای عالی معادن کشور ٬ و تفویض اختیار به شورای معادن استان ٬ با این مصوبه برخی از موانع و مشکلات موجود در اجرای طرح های اقتصادی استان برطرف می شود.

در این جلسه که با حضور بدری نماینده مردم اردبیل و ملکی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید ٬ ۱۶ پرونده معدنی استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد ٬ همچنین طرح هایی هم که پیش تر از طریق سازمان صمت مجوز دریافت کرده بودند در این شورا به تصویب رسید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز