معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل

جابجایی و تغییر فرمانداران استان در دستور کار قرار ندارد

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۷:۵۳
کد خبر: ۸۴۵۰۱۱
جابجایی و تغییر فرمانداران استان در دستور کار قرار ندارد
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل گفت: جابجایی و تغییر فرمانداران استان در دستور کار قرار ندارد و برخی اظهار نظرها و اخبار در این مورد گمانه زنی بوده و تکذیب می شود.

به گزارش برنا،: گمانه زنی و شایعات موجود در فضای مجازی در این باره تایید نمی شود و دامن زدن به این شایعات از هر ناحیه ای به صلاح نیست.
وی درباره معرفی فرماندار جدید اصلاندوز افزود: اصلاندوز مغان که پیش تر یکی از بخش های تابعه پارس آباد بود با تصویب هیات دولت به شهرستان تبدیل شده و بزودی هم فرماندار این شهرستان معرفی می شود .
ندایی اضافه کرد: طرح شناخت شهرستان اصلاندوز پارسال به صورت کارشناسی در استانداری اردبیل تهیه و به وزارت کشور ارسال گردید که به دنبال پیگیری طرح، مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور از منطقه بازدید کرد و پس از تکمیل و رفع نواقص طرح، تغییرات و اصلاحات تقسیماتی در شمال استان اردبیل ضروری تشخیص داده شده و نامه ایجاد شهرستان اصلاندوز با امضای وزیر کشور برای تصویب و تایید و طی مرحله نهایی به هیات دولت ارسال گردید.
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: ابلاغیه فرمانداری اصلاندوز صادر شده و منتظر چارت هیات دولت هستیم.
ندایی با اشاره به تمهیدات لازم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: استاندار اردبیل با صدور حکمی رییس و سخنگو، اعضا و روسای کمیته‌ های ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان منصوب کرده و هم اکنون هم مقدمات لازم برای فعالیت صورت گرفته است.
وی ادامه داد: مدیرانی که قصد نامزدی در انتخبات را دارند مکلف هستند از 10 الی 16 خرداد ماه استعفای خود را از مدیریت در دستگاه های اجرایی اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز